خبرگزاری کار ایران

مسئول بسیج رسانه قزوین:

بین بچه‌های انقلابی‌ و مذهبی‌ها سیاسیون تفرقه ایجاد می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۷۲۵۵

۲۵ میلیون نفر واقعی پای نظام در انتخابات آمدند

مسئول بسیج رسانه استان قزوین گفت: باوجود اینکه در بازه زمانی نزدیک به انتخابات موارد مختلف مانند بنزین، آرد و قصاص‌ها مطرح شد و در برخی مواقع بی‌تدبیری کارگزاران باعث ناراحتی مردم بود؛ اما این ۲۵ میلیون نفر واقعی پای نظام بوده و نظام با آن‌ها بیمه است؛ البته باید سعی شود قشر خاکستری را هم جذب کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، نشست صمیمانه آیت الله حسین مظفری، منتخب مردم استان قزوین در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با اصحاب رسانه در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

محمد کشاوزر در این نشست با اشاره به جلسه رهبری با نمایندگان دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری و تاکید بر عمل به فرمایشات ایشان، گفت: بسیاری از ما خیلی ادعای انقلابی و ولایتی بودن داریم، اگر اینطور است باید به صحبت‌های رهبری عمل کنند، اما متاسفانه برخی مواقع می‌بینیم که این نگاه‌ها ضعیف شده است.

مسئول بسیج رسانه استان قزوین ادامه داد: افرادی که بین انقلابی‌ها و مذهبی‌ها تفرقه ایجاد می‌کنند بیشتر سیاسیون هستند؛ چون سیاسیون نانشان در تفرقه است و بیشتر لذت می‌برند که از این فضا استفاده کرده و حرف‌های خود را به کرسی بنشانند.

وی خطاب به منتخب مردم استان در مجلس خبرگان بیان کرد: امیدواریم با حضور شما که اندیشمند و اهل تقوا هستید اتحاد خوبی بین انقلابی‌ها ایجاد شود که در آینده به آن نیاز داریم، همچنین امیدواریم سلسله جلساتی با اصحاب رسانه برگزار شده و مسایل اخلاق رسانه تبیین شود.

به گفته کشاورز، گاهی به دلیل ذات رسانه که باید اخبار سریع منتشر شود، به راحتی اخبار نادرست را منتشر می‌کنیم، برگزاری نشست‌ها با محوریت اخلاق رسانه می‌تواند کمک کند، هر چقدر بیشتر از معنویت استفاده کنیم در آرامش بخشی فضای سیاسی و رسانه استان تاثیرگذار است.

وی با ابراز خوشحالی از حضور ۲۵ میلیونی و بالای ۴۰ درصدی در انتخابات یازدهم اسفند ماه بیان کرد: به رغم زمینه سازی‌های دشمنان حضور مردم، نشان داد که نظام طرفدار دارد، اگر چه ممکن است نسبت به مدیریت‌ها و کارشکنی‌ها در سطوح مختلف نقد داشته باشیم اما مردم حضور پیدا کردند.

کشاورز خاطرنشان کرد: اگر مشکلات معیشتی حل شود کشور در فراز و قله می‌درخشد و چشم بسیاری از مردم هم به جمهوری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز