خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبرداد؛

اعلام نتایج اولیه انتخابات هشتمین دوره هیات مدیره سازمان نظام مهندسی معدن فارس

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۷۲۰۴

نماینده دستگاه نظارت ( وزارت صنعت، معدن و تجارت ) در انتخابات سازمان نظام مهندسی معدن استان فارس گفت: این انتخابات همزمان با سراسر کشور، در روز دهم اسفند ماه در فارس برگزار شد و سازمان نظام مهندسی معدن استان هیات مدیره جدید خود را شناخت.

به گزارش ایلنا، رضا افشاری با بیان اینکه از میان ۲۲ داوطلب شرکت در این دوره‌ی انتخابات، صلاحیت ۱۹ نفر از سوی هیات اجرایی انتخابات احراز شده است، گفت: در این دوره از انتخابات ۵ عضو هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی معدن فارس برای ۳ سال انتخاب شدند.

نماینده دستگاه نظارت گفت: این هیئت مدیره متشکل از ۲ نفر در رشته مهندسی معدن یک نفر در رشته زمین شناسی، یک نفر در رشته متالورژی و یک نفر نیز در رشته نقشه برداری است.

وی افزود: در این انتخابات که در محل اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان از ساعت ۹ تا ۱۸ برگزار گردید از میان ۱۱۳۲ عضو دارای حق رای، ۵۹۹ نفر (۵۲.۹ درصد واجدین شرایط) در درانتخابات شرکت نمودند که تعداد شرکت کننده نسبت به انتخابات دور قبل از رشد ۱.۶۸ درصدی برخوردار بوده است.

در این دوره از انتخابات با توجه به وسعت استان و پراکندگی شهرستان انتخابات دردو شعبه، شعبه اصلی شیراز و شعبه فرعی شهرستان خرمبید برگزارشد.

با توجه به شمارش آرا نتایج اولیه این انتخابات شامل ۵ نفر عضو اصلی انتخابات و ۲ نفر عضو علی البدل به شرح ذیل اعلام می‌شود.

در رشته معدن محمد دوست فاطمه و محمد حسین شرافت، در رشته زمین‌شناسی مهرداد کریمی، در رشته نقشه برداری محمد حیدرنیا در رشته متالورزی مجید اسماعیل گوهری به عنوان اعضا اصلی هیات مدیره و مهرزاد روشن و علیرضا جوکاری شاسلطنه به عنوان اعضا علی البدل هیات مدیره معرفی شدند. مهندس افشاری اضافه نمود: که نتایج قطعی این انتخابات پس از بررسی شکایات رسیده تا پایان سال اعلام خواهد شد.

در حال حاضر سازمان نظام‌مهندسی معدن استان فارس بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ نفر عضو دارد که شامل ۹۰۹ نفر در رشته مهندسی معدن، یک‌هزار و ۶۱۳ نفر در رشته زمین‌شناسی، ۲۶۳ نفر در رشته نقشه‌برداری و ۲۷ نفر در رشته متالوژی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز