خبرگزاری کار ایران

نماینده شرق کرمان انتخاب شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۴۴۴۷

فرماندار بم با اعلام مشارکت ۴۸ درصدی مردم شهرستان‌های شرقی استان کرمان شامل بم، نَرماشیر، فهرج، ریگان و گُنبکی در انتخابات ۱۱ اسفند اعلام کرد: حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی با اکثریت آرا برای نمایندگی خانه ملت از این منطقه برگزیده شد.

به گزارش ایلنا، محمد برزنگ صبح شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهارداشت: ۱۳۹ هزار و ۳۶۰ تعرفه رای در حوزه انتخابیه شهرستان های شرق استان مصرف شده است.

وی تعداد برگ های مورد تایید داخل صندوق ها را ۱۳۹ هزار و ۱۸۲ رای اعلام کرد.

فرماندار بم عنوان کرد: باتوجه به جمعیت افراد حائز شرایط رای، میزان مشارکت مردم شهرستان های شرقی استان کرمان در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری حدود ۴۸ درصد بوده است.

فرماندار بم تصریح کرد: موسی غضنفرآبادی با ۶۸ هزار و ۳۵۴ رای نفر اول، رضا اشک با ۲۲ هزار و ۴۰۸ رای دوم و اصغر مکارم با ۱۵ هزار و۴۸۳ رای سوم شدند.

وی افزود: حبیب الله نیکزادی پناه نیز با هفت هزار و ۳۰۲ رای پنجم، حسین عزیزآبادی با پنج هزار و ۷۱۶ رای ششم و حسین شایق با پنج هزار و ۲۸۶ رای هفتم شدند.

به گزارش ایلنا، ۲۲ نفر در انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شهرستان های شرقی استان کرمان نامزد شده بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز