خبرگزاری کار ایران

سازمان هواشناسی خبرداد؛

بارش برف و باران در 20 استان کشور

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۳۵۲۱

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی فعالیت سامانه بارشی در ۲۰ استان از ماندگاری هوای سرد در نیمه شمالی کشور تا پایان هفته جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا، طبق اعلام هواشناسی فعالیت سامانه های بارشی تا روز جمعه 12 اسفند ادامه خواهد داشت. بنابر اعلام هواشناسی در کنار برف و باران احتمال بارش تگرگ، وزش باد و به وجود امدن بهمن و رعد و برق وجود دارد.

بر اساس پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در اکثر مناطق کشور به‌جز شمال غرب ابرناکی، بارش برف، باران و در برخی مناطق وزش باد روی می‌دهد.

بارش‌ها در مناطق جنوب و جنوب شرقی واقع در استان‌های سیستان و بلوچستان، جنوب فارس و بوشهر به‌صورت رگبار باران همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید است.

فردا پنجشنبه به‌تدریج در نوار غربی و جنوبی کشور آسمان صاف می‌شود و بارش‌ها در سواحل دریای خزر، مرکز و نیمه شرقی کشور ادامه دارد. در این روز در نیمه شرقی کشور وزش باد شدید روی می‌دهد و در نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان رگبار باران،‌ رعدوبرق، وزش باد شدید و احتمال تگرگ وجود دارد.

روز جمعه در بخش‌هایی از شمال شرق و جنوب شرق بارش‌های پراکنده روی می‌دهد و شنبه هفته آینده آسمان اکثر مناطق کشور صاف و آفتابی خواهد بود. یکشنبه آینده در بخش‌هایی از شمال غرب، غرب و ارتفاعات البرز غربی بارش‌های پراکنده پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز