خبرگزاری کار ایران

نماینده کهگیلویه و بویراحمد در خبرگان رهبری:

قهر با صندوق‌های انتخابات به مصلحت دنیا و آخرت نیست

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۹۴۴۷

مسوولان باید درک درستی از نیازهای مردم داشته باشند

نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری تاکیدکرد که قهر با صندوق های اخذ رای به مصلحت دنیا و آخرت نیست.

به گزارش ایلنا، "آیت‌الله سیدشرف‌الدین ملک‌حسینی" در نشست هفتگی خود در مسجد حضرت فاطمه زهرا (س) یاسوج با بیان ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات، اظهارداشت:"خداحافظی و قهر با صندوق‌های انتخابات نه به مصلحت ما، نه به مصلحت دنیای ما و نه به مصلحت آخرت ما و آیندگان ما است."

وی با بیان اینکه به لطف پروردگار متعال، مردم ایران همیشه آبرو آفریده‌اند و توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده‌اند، خاطرنشان کرد:ما براین باوریم مردم ایران در انتخابات اسفندماه امسال نیز همانند همیشه حماسه خلق می کنند.

نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به جایگاه رهبری و اهمیت مجلس خبرگان، یادآورشد: مردم با حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی باید کسانی  را انتخاب کنند که از قوه و تشخیص مطلوبی برخوردار باشد.

ملک حسینی با تأکید براینکه باید انقلاب اسلامی بسمت و سویی به پیش برود که به کمال مادی و معنوی نائل شود، تصریح کرد: هر زمان که از آرمان‌ها دور شدیم با مشکلات و بحران‌ها مواجه شدیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از برخی سهل انگاری ها و کم کاری های برخی مدیران، ادامه داد: مسئولان باید بازی‌ها را کنار بگذراند و اولویت شان درک درست از نیازها و پاسخ قاطع به نیازهای مردم باشد.

نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری گفت: بی‌شک زشتی‌ها، خیانت‌ها، بدی‌ها و بداخلاقی‌هایی صورت گرفته اما این را هم باید بدانیم که شایسته نیست خدمات انقلاب را زیر سؤال ببریم.

ملک حسینی افزود: اساساً نقش رهبری و ولایت همین است که رصد کند تا خوبی‌ها و اتفاقات خوب بطور مستمر تکرار شود و هرجا توطئه‌ای، انحرافی و بداخلاقی رخ داد برخورد کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز