خبرگزاری کار ایران

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد؛

برخی می‌خواهند به بهانه چینش صندوق های رای، مردم را به جان هم بیندازند

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۹۲۶۱

عاملان خرید و فروش رای زندانی می‌شوند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: برخی بدنبال فضاسازی سیاسی بوده و می‌گویند چینش صندوق های اخذ رای درست نیست و می‌خواهند با این فضاسازی‌ها، مردم را به جان هم بیندازند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، سید علی احمدزاده در نشست با فرمانده و مسئولان ارشد سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد، بدون اشاره به نام فرد یا افرادی که بدنبال فضاسازی و بهره برداری سیاسی از انتخابات در این استان هستند، تاکید کرد: مردم استان هیچ دغدغه و نگرانی در ارتباط با چینش نیروهای شُعب اخذ رای نداشته باشند.

وی گفت: برخی قصد دارند مردم را از انتخابات و چینش نیروها در شعب اخذ رای ناامید کنند و هدف شان این است که حامیان و هواداران کاندیداها را به جان هم بیندازند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: کسانی که می‌خواهند مردم استان را از انتخابات ناامید و با فضاسازی و شایعات نادرست، مردم را به جان هم بیندازند، باید تبعات کار خود و هر تنش اجتماعی احتمالی را نیز برعهده بگیرند.

احمدزاده افزود: برخی با انتشار شایعات، سخنان نادرست و شانتاژ بازی‌ها، می‌کوشند برای خود فضاسازی سیاسی کنند اما باید بدانند این فضاسازی های کاذب فقط برای خودشان مصرف انتخاباتی دارد و برای حاکمیت هیچ کاربردی ندارد.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم، آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات در اسفندماه امسال را دارد و همه دولتمردان و هیات های نظارت نیز پای کار این رویداد مهم و تاریخی هستند، یادآورشد: چینش اعضای صندوق‌ها بادقت و بنحو شایسته ای صورت گرفته و در این چینش از اعضای تمامی گروه ها و جریان های سیاسی نیز بهره بُرده شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم استان مطمئن باشند که صیانت از آرای مردم برای‌ برگزارکنندگان انتخابات مهمترین اولویت است و هر فردی بیشترین رای اعتماد را از مردم بگیرد همان فرد از صندوق بیرون خواهد آمد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مشارکت جدی نهادهای امنیتی و نظامی برای برگزاری انتخابات یازدهم اسفندماه امسال در این استان خبرداد و اظهارداشت: نگاه و نگرش ما به موضوع انتخابات، یک نگاه و نگرش حاکمیتی است و تمامی نهادهای حاکمیتی از جمله سپاه پاسداران و اداره اطلاعات، در کنار ما فعالانه حضور و مشارکت دارند و هماهنگ با هم، موضوعات مختلف را مدیریت می‌کنیم.

احمدزاده در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید براینکه با عاملان خرید و فروش رای در انتخابات مجلس دوازدهم در استان کهگیلویه و بویراحمد بشدت برخورد قاطع قانونی می شود، ادامه داد: عاملان این اقدام نادرست، شناسایی و بدون اغماض با آنان برخورد قاطع قانونی صورت می گیرد.

وی با تاکید براینکه مردم تردید نکنند که عامل یا عاملان خرید و فروش آراء در این استان بازداشت و روانه زندان می شود، خاطرنشان کرد: اجازه نخواهیم داد عده‌ای بخواهند با پول، آرای مردم را بخرند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دستگاه‌های امنیتی سرمنشاء تیم‌های خرید و فروش آراء را شناسایی و برخورد قاطع قانونی نیز از سوی دستگاه قضایی در این استان صورت می گیرد.

احمدزاده تاکیدکرد: مردم استان مطمئن باشند همه زمینه‌های لازم برای برگزاری انتخابات سالم و باشکوه در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری فراهم است.

به گزارش ایلنا از یاسوج، سه کرسی از 290 کرسی مجلس یازدهم شورای اسلامی متعلق به استان کهگیلویه و بویراحمد است.

126 کاندیدای انتخاباتی در این استان اکنون درحال رقابت باهم هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز