خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم شمس آذر:

شهرداری قزوین به جای ساخت مستند می‌تواند از تیم شمس آذر حمایت کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۹۰۳۸

سرمربی تیم شمس آذر گفت: شورای شهر و شهرداری قرار است برای ساخت یک مستند در راستای معرفی این شهر ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه کنند، این در حالی است که اگر هزار مستند هم ساخته شود، به اندازه یک تیم فوتبال نمی تواند موثر واقع شود، بنده در نقد این تصمیم معتقدم که شورا و شهرداری قزوین می‌توانستند با حمایت از فوتبال به این هدف دست بیابند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سعید دقیقی عصر پنجشنبه در نشست خبری بعد از دیدار تیم خود برابر استقلال خوزستان اظهار کرد: جایگاه تیم استقلال خوزستان می‌توانست در جدول رقابت های لیگ برتر بسیار بالاتر از حالا باشد، این تیم یک مربی خوب، با شخصیت و متخصص دارد و در ادامه نیز برایشان آرزوی موفقیت دارم.

وی با اشاره به این دیدار، تصریح کرد: امروز بازی خیلی سختی را برابر یکی از تیم های خوزستان داشتیم و فرمی که استقلال خوزستان امروز برابر ما به آرایش گذاشته بود، فشار برروی تیم ما را بسیار بالا برده بود و برای اینکه از این حالت خارج شویم، تنوع تاکتیکی تیم خود را بالا بردیم.

سرمربی تیم شمس آذر قزوین جای خالی بازیکنان جدا شده این تیم در نیم فصل دوم را یادآور شد و افزود: جای بازیکنان جدا شده ما امروز بسیار احساس شد، اما بازیکنان ما خوب بودند و موقعیت های زیادی را نیز خلق کردند، به هر حال پس از حدود ۵۰ روز تعطیلی لیگ، از بازیکنانمم امروز راضی بودم.

دقیقی در پاسخ به این سوال که چرا از بازیکنان جدید خود در این دیدار رونمایی نکردید، گفت: بازیکنان جدید ما باید خودشان را با سایر بازیکنان هماهنگ کنند تا در شرایط بازی در لیگ برتر را قرار بگیرند، ما که از برزیل بازیکن نگرفته ایم، بازیکنانی چون امیر شعبانی که تجربه خوبی را هم دارد زمان می برد تا در زمین از وجود آنها استفاده کنیم.

سرمربی شمس آذر خاطرنشان کرد: متاسفانه صحبت های بنده قبل از این دیدار به درستی انعکاس پیدا نکرد، اینکه سپاهان و سایر تیم‌های متمول چه امکاناتی دارند از این بابت اهمیت دارد که چرا ما چنین امکاناتی نداریم، نه اینکه چرا آنها دارند، تیم های لیگ برتری بایستی از امکانات خوب بهره مند باشند.

دقیقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه شهرداری و شورای اسلامی قزوین بایستی برای معرفی این شهر از تنها نماینده استان در رقابت های لیگ برتر حمایت کنند، افزود: شهرداری به جای ساخت مستند می تواند به اهداف خود در جهت معرفی قزوین به عنوان یک شهر تاریخی و گردشگری موفق تر عمل کند.

تیم شمس آذر قزوین در پایان هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال با کسب ۲۱ امتیاز در همان رده نهم جدول قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز