خبرگزاری کار ایران

سعید جلیلی پیش از سخنرانی محل همایش را ترک کرد!

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۶۰۰۹

بسیاری از حاضران همایش بزرگ جامعه کار تولید و تعاون استان البرز قبل از حضور سعید جلیلی سخنران مدعو این همایش، تالار شهیدان نژاد فلاح را ترک کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از البرز، همایش بزرگ جامعه کار، تولید و تعاون استان البرز امروز سه شنبه ١٧ بهمن به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی درحالی برگزار شد که از چند روز گذشته، برگزاری این مراسم با سخنرانی سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، اطلاع رسانی شده بود.

این مراسم با حضور استاندار البرز، مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی، مسئولان اداره کل کار، نمایندگان کارگری و کارفرمایی و بازنشستگان تامین اجتماعی و جمع زیادی از جامعه کار و تلاش استان البرز، برگزار شد.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز در ابتدای این مراسم به کارگران خوش آمد گفت.

نماینده کارفرمایان استان نیز در حضور استاندار البرز و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و نهادهای به دغدغه های کارفرمایان پرداخت اما از جامعه کارگران و بازنشستگان، نماینده ای مشخص و برنامه تنظیم نشده بود که در حضور استاندار از دغدغه های کارگران سخن بگوید.

بعد از سخنرانی استاندار اللرز، قرار بود سعید جلیلی که پشت درهای تالار بود وارد سالن همایش شود اما جلیلی هنوز وارد همایش نشده بود که به یکباره تعداد زیادی از جمعیت کارگران و کارفرمایان و بازنشستگان حاضر در مراسم، تالار را ترک کردند و با وجود اینکه مجری برنامه چندین بار اعلام کرد همایش به اتمام نرسیده، اما سالن برنامه، تقریبا خالی از جمعیت قبل شد.

جلیلی وارد تالار نشد و بدون حضور و ایراد سخنرانی، محل برگزاری همایش بزرگ جامعه کار تولید و تعاون استان البرز را ترک کرد!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز