خبرگزاری کار ایران

محورهای استان سمنان منتهی به مازندران مسدود شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۴۱۱۶

رئیس پلیس راه استان سمنان با اشاره به مسدود شدن تمامی مسیرهای منتهی به استان مازندران به علت بارش برف و شرایط نامساعد جوی گفت: محور تهران - مشهد در محدوده گردنه آهوان پس از مدت زمان کوتاهی انسداد، بازگشایی شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ موسی بزرگی روز جمعه افزود: مسیرهای سمنان به فیروزکوه، مهدیشهر به کیاسر و مسیر توسکستان در شهرستان شاهرود به علت شرایط نامساعد جوی مسدود است.

وی ادامه داد: با اقدام‌های به موقع و مدیریت بحران و حضور مسوولان، نیروهای نظامی و خدمات رسان تصادف خاصی و منجر به فوت رخ نداده است.

رئیس پلیس راه استان سمنان اظهار کرد: محور تهران - مشهد در محدوده گردنه آهوان به دلیل شرایط نامساعد جوی برای مدت زمان کوتاهی مسدود بود که با اقدام‌های راهداری مسیر در حال بازگشایی و تردد با سرعت کم انجام می‌شود.

وی با تاکید بر همراه داشتن زنجیر چرخ برای خودروهای عبوری از گردنه‌ها و ارتفاعات برف‌گیر استان سمنان، افزود: رانندگان از مسافرت‌های غیرضرور پرهیز کنند.

سرهنگ بزرگی ادامه داد: رانندگان در هنگام تردد از ترمز ناگهانی در جاده‌های لغزنده به منظور پیشگیری از وقوع حادثه خودداری کنند و خانواده ها لباس گرم، سوخت کامل و مواد خوراکی فاسدنشدنی به همراه داشته باشند.

رئیس پلیس راه استان سمنان اضافه کرد: بی‌توجهی رانندگان به جلو و واژگونی خودرو از عوامل مهم در تصادفات در جاده‌های سمنان است و هموطنان در هنگام تردد به نکات فنی و هشدارهای راهنمایی و رانندگی توجه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز