خبرگزاری کار ایران

فرماندار لامرد اعلام کرد؛

نامزدهای انتخابات حوزه انتخابیه شهرستان‌های لامرد و مهر به ۳۹ نفر رسید

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۱۴۷۰

رئیس هیات اجرایی شهرستان لامرد گفت: با اعلام شورای نگهبان به وزارت کشور، هفت نفر دیگر به نامزدهای تأیید صلاحیت شده حوزه انتخابیه شهرستان های لامرد و مهر پیوستند و با تغییر حوزه انتخابیه یک نفر دیگر از شیراز به حوزه انتخابیه لامرد و مهر در هیات اجرایی موافقت شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لامرد، احمد خضری فرماندار لامرد  گفت: برای انتخابات یازدهم اسفندماه شورای نگهبان؛ تا ۱۹ بهمن ماه مهلت دارد تا لیست نهایی تایید صلاحیت شدگان را به وزارت کشور اعلام کند که در صورت اعلام اسامی جدید اطلاع رسانی خواهد شد.

رییس هیات اجرایی شهرستان لامرد گفت: پیامک تایید صلاحیت به افراد ارسال شده است که در حال حاضر ۳۹ نامزد حوزه انتخابیه لامرد و مهر در صحنه انتخابات به رقابت می پردازند. 

براساس گزارش خبرنگار ایلنا، عباس حاجی زاده، سهراب خدیر، فرضعلی سالاری سردری، حسین غلامزاده، سید علاءالدین کراماتی، حسین توسلی کفرانی، علی زمانی از  افراد جدید تایید صلاحیت شده در حوزه انتخابیه لامرد و مهر هستند و انتقالی علی احمدیان با نظر موافق هیات اجرایی از حوزه انتخابیه شیراز و زرقان به حوزه انتخابیه لامرد و مهر  مواجه شد تا در خصوص صلاحیت نهایی این نامزد در حوزه انتخابیه جدید؛ نظر هیأت نظارت اعلام شود.

انتهای پیام/
مرتضی عبداله زاده
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز