خبرگزاری کار ایران

مدارس برخی مناطق آذربایجان شرقی روز چهارشنبه غیرحضوری است

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۰۷۷۳

بر اساس اعلام آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با توجه به بارش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح معابر مدارس برخی مناطق استان روز چهارشنبه چهارم بهمن به صورت غیرحضوری برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، در منطقه کلیبر مدارس شهری و روستائی این منطقه در تمامی مقاطع، غیرحضوری است.

در منطقه خداآفرین کلیه مقاطع تحصیلی شهری خداآفرین غیر حضوری است.

در منطقه اهر فعالیت مدارس در تمامی مقاطع تحصیلی مدارس شهری و روستایی در نوبت صبح و بعدازظهر غیرحضوری است.

در منطقه هوراند مدارس در تمامی مقاطع تحصیلی در هر دو نوبت، غیرحضوری است.

فعالیت مدارس منطقه هریس، ورزقان، خواجه، ترکمانچای در تمامی مقاطع تحصیلی در هر دو نوبت صبح و بعد از ظهر غیرحضوری است.

بر اساس اطلاعیه آموزش و پرورش استان مدارس استثنایی در مناطق اعلام شده در تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت‌های صبح و بعد از ظهر غیر حضوری است.

بر همین اساس فعالیت مراکز جامع آموزشی و توانبخشی برای انجام سنجش بدو ورود به پیش دبستان و دبستان، در مناطق اعلامی تعطیل است و زمان جدید مراجعه به اولیا اطلاع رسانی خواهد شد.

در این اطلاعیه تاکید شده است: در روزهایی که به دلیل آلودگی و برودت هوا آموزش‌ها به صورت مجازی برگزار می‌شود، مدارس برقرار هستند و مدیر و عوامل اجرایی حسب ضرورت و تشخیص مدیر مدرسه موظفند با حضور در محل کار فرایند ارائه آموزش مجازی به دانش آموزان را ارزیابی و پایش کنند.

به گزارش ایلنا، بارش برف و باران از صبح امروز در استان آذربایجان شرقی آغاز شده است و بر اساس اعلام هواشناسی تا فردا ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز