خبرگزاری کار ایران

مدیرکل محیط زیست هرمزگان به ایلنا خبرداد؛

صنایع منشا بوی نامطبوع تذکر گرفتند/ شاهد کاهش آلودگی هستیم + فیلم

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۹۴۵۵

رئیس سازمان محیط زیست بندرعباس، گفت: بوی نامطبوعی که در غرب بندرعباس و روستاهای همجوار صنایع وجود داشت را بررسی کرده‌ایم و اقدامات خوبی در این زمینه انجام گرفته است. برخی از صنایع با این موضوع درگیر بودند که تذکرات لازم را گرفتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندرعباس، حبیب مسیحی با اشاره به بوی نامطبوع در غرب بندرعباس، افزود: در اوایل سال به صورت پراکنده در غرب بندرعباس و روستاهای همجوار بوی نامطبوعی وجود داشت که به صورت ویژه پیگیری شد و سرنخ‌هایی توسط کارشناسان بدست آمد.

مسیحی ادامه داد: مناطقی وجود داشت که باعث ایجاد آلودگی می‌شد، این نقاط هم شناسایی و برنامه‌هایی برای رفع آنها تدوین شد.

وی، بیان داشت: سنسورهایی جهت شناسایی و بررسی عملکرد صنایع و مناطق آلوده نصب شده است و در حال افزایش آنها هستیم، با این سنسورها تا حد زیادی می‌توان آلودگی‌ها را کنترل و بررسی کرد.

مسیحی، همچنین، گفت: به طور کلی برخی از صنایع به صورت ناخواسته متوجه انتشار بوی نامطبوع و آلودگی نبودند که به آنها تذکرات لازم داده شد.

مدیرکل سازمان محیط زیست هرمزگان، اشاره داشت: به صورت جدی با مسئله آلودگی برخورد می‌کنیم و هر صنعت یا سازمانی اگر مرتکب خطا شود، با آنها برخورد جدی خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز