خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی استان خبر داد؛

تخصیص 12 هزار میلیارد تومان اعتبار برای توسعه دریا محور در هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۸۲۴۱

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: به منظور افزایش سهم توسعه اقتصادی در بخش دریایی و بندری، مجموع اعتبارات استان هرمزگان 12 هزار میلیارد تومان است که شامل 95 طرح است.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، علی‌اکبر صفایی، در حاشیه بازدید از روند اجرای طرح‌های عمرانی و سرمایه‌گذاری بندر شهید رجایی، با اشاره به امضای ۵۵ هزار میلیارد تومان تفاهم‌نامه و قرارداد‌ سرمایه‌گذاری بندری و دریایی در آذرماه به مناسبت روز ملی حمل و نقل امسال، گفت:  سهم استان هرمزگان از این میزان جذب سرمایه‌گذاری، 32 هزار میلیارد تومان است که بیش از 15 هزار میلیارد تومان، در دست اجرا است.

معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: در بخش سرمایه‌گذاری دولتی برای آماده‌سازی زیرساخت‌ها، به منظور افزایش سهم توسعه اقتصادی در بخش دریایی و بندری، مجموع اعتبارات استان هرمزگان 12 هزار میلیارد تومان است که شامل 95 طرح مشخص می‌شود.

وی میزان جذب طرح‌های عمرانی در استان هرمزگان را نیز حدود 60 درصد اعلام و اضافه کرد: مشاوران و پیمانکاران باید به کارها سرعت دهند که بتوانیم زیرساخت‌هایی دریایی و بندری در این استان در اسرع وقت محقق شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز