خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم مشهد مطرح کرد؛

نگران وضعیت بحرانی آب شرب در مشهد هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۵۹۵۳

نماینده مردم مشهد در مجلس تاکید کرد: وضعیت آب شرب در مشهد بسیار بحرانی است و نگرانی‌های شدیدی ایجاد کرده است.

به گزارش ایلنا از مشهد، نصرالله پژمان فر در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس، خطاب به وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: متأسفانه وزیر  آموزش و پرورش به رغم اینکه قبل از رأی اعتماد مطرح کرد که معلمان خرید خدمات را تعیین تکلیف می‌کنیم و در جلسه بعد از رأی اعتماد نیز تأکید کرد این اولین اقدام ما در وزارتخانه خواهد بود، اما تاکنون هیچ اقدام قابل توجهی انجام نشده است. 

وی در ادامه اظهار کرد: تا جایی که ۴ ماه است که این معلمان سر کلاس می‌روند اما هیچ نوع حمایتی نسبت به آنها صورت نمی‌گیرد و حتی حقوق شان نیز پرداخت نشده است. از نایب رئیس مجلس تقاضا دارم تا در این رابطه به وزیر آموزش و پرورش تذکر دهند که حداقل یک مساعده به این نیروها داده شود تا این وضعیت باعث نشود کیفیت کار آن ها زیر سئوال برود. 

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وضعیت آب شرب در مشهد بسیار بحرانی است  و نگرانی‌های شدیدی ایجاد کرده است. اگر امروز اعتبارات لازم از ناحیه دولت و سازمان برنامه و بودجه و وزارت نیرو گذاشته نشود، قطعا در این کلانشهر  که ویترین نظام است با چالش مواجه خواهیم شد.

وی در ادامه تاکید کرد: ما  ارز ترجیحی را حذف کردیم. دولت به رغم اینکه تصمیم مجلس این بود که به مردم کالابرگ الکترونیکی بدهیم اما دولت یارانه نقدی داد. قول داد که با توجه به بی‌ارزش شدن ریال در این موضوع تجدیدنظر کرده و مسئله را به سمتی ببرند که به روز شود چرا که اگر آن زمان گوشت کیلویی ۲۰۰ هزار تومان بود الان به حدود ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان رسیده است و همین طور این وضعیت در مورد سایر کالاها نیز وجود دارد. 

پژمانفر افزود: اکنون دهک‌های پایین به شدت آسیب دیدند. لازم است دولت نسبت به رفع این شرایط ورود جدی داشته باشد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز