خبرگزاری کار ایران

استاندار فارس:

خبرهای خوب بدون فوت وقت به مردم منتقل شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۱۶۱۷

استاندار فارس گفت: هر خبر خوب و امیدبخش باید سریعا و بدون فوت وقت به کارکنان دستگاه‌ها و مردم منتقل شود.

به گزارش ایلنا، محمدهادی ایمانیه استاندار فارس در نشست تخصصی "روابط عمومی پویا زمینه ساز انتخابات مطلوب" گفت: هر خبر خوب و امیدبخش در دستگاه‌های اجرایی، ارگان‌های دولتی و خصوصی باید سریعا به کارکنان و خصوصا مردم منتقل شود.

 محمدهادی ایمانیه افزود: وظایف روابط عمومی‌ها در انتخابات پیش رو جدی و تاثیرگذار است و می‌تواند بسیاری از توطئه‌های دشمنان را نقش برآب کند.

وی به سخنان اخیر رهبر انقلاب در خصوص اهمیت انتخابات اشاره کرد و گفت: اصول اصلی آیین‌نامه اجرایی دولت کنونی، بیانات رهبری است.

استاندار فارس نقش بزرگی برای موضوع مشارکت در انتخابات قائل شد و گفت: روابط عمومی‌ها می‌توانند مشکلات واقعی مردم را به مدیران منتقل کنند تا برنامه‌ریزی‌ها براساس اولویت‌بندی اصلی مردم و جامعه باشد.

وی نقش روابط عمومی‌ها را در تعیین اولویت‌های اجرایی مهم دانست و افزود: با بیان هنرمندانه، امیدآفرینی واقعی و خبرهای خوب به مردم منتقل شود.

ایمانیه تاکید کرد: شبکه‌سازی روابط عمومی‌ها امر مهمی است که باید به آن توجه شود.

وی با بیان اینکه هر خبر خوب و امیدبخش باید سریعا و بدون فوت وقت به کارکنان دستگاه‌ها و مردم منتقل شود، گفت: انتخابات خبرگان رهبری نباید مورد بی‌توجهی قرار گیرد، این ساختار جایگاه برجسته‌ای دارد و شرح وظایف آن در قانون آمده و این نهاد در مقطع تاریخی نقش خود را به زیبایی ایفا کرده و ادامه حیات جمهوری اسلامی به این تصمیم تاریخی بعد از رحلت امام خمینی (ره) وابسته شد و به همین دلیل جایگاه خبرگان رهبری بسیار بالا و مهم است.

افشار دارابی رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور هم در این نشست خواستار بازشناسی تکنیک‌ها و تاکتیک‌های روابط عمومی از سوی فعالان این حوزه شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز