خبرگزاری کار ایران

آغاز طرح انتظامی ترافیکی زمستان در البرز

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۷۱۰۷

نیروهای راهداری البرز به همراه سایر دستگاه‌های امدادی و خدماتی استان با هدف پیشگیری از حوادث جاده‌ای در طرح انتظامی ترافیکی زمستان شرکت کردند.

به گزارش ایلنا از البرز، امروز سه‌شنبه 21 آذر ماه نیروهای راهداری استان به همراه سایر دستگاه‌های امدادی و خدماتی البرز با هدف پیشگیری از حوادث جاده‌ای در طرح انتظامی ترافیکی زمستان شرکت کردند.

علی زندی‌فر، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز در حاشیه برگزاری این طرح با اشاره به اینکه خوشبختانه امسال هم به لحاظ نیروی انسانی و هم به لحاظ ماشین‌آلات راهداری زمستانه وضعیت خوبی داریم، افزود: 35 تیم راهداری در طرح زمستانی جاده‌های البرز به مسافران خدمات‌رسانی می‌کنند.

 وی با اشاره به اینکه با اجرای طرح راهداری زمستانی بیش از ۲۰۰ نیروی انسانی و 140 دستگاه ماشین‌آلات سبک،‌ سنگین و نیمه‌سنگین در راه‌های استان فعالیت دارند، گفت: همه این ماشین‌آلات از اواخر تابستان ضمن اجرای عملیات راهداری محوری و خدمت‌رسانی در راستای ارتقای ایمنی راه‌ها در حال تعمیر و اورهال بودند تا برای زمستان آماده شوند.

این مسئول در پایان با تاکید براینکه تمام تلاشمان را خواهیم کرد که با آمادگی کامل و با به‌کارگیری علم، تجربه و تمامی امکانات خدمات مطلوبی به کاربران جاده‌ای ارائه کنیم، افزود: شهروندان البرزی چنانچه در ایام زمستان مجبور به سفر شدند از ایمنی خودرو اعم از امکانات گرمایشی، برف پاک‌کن، سیستم‌ ایمنی خودرو، سوخت کافی و همراه‌ داشتن زنجیرچرخ اطمینان حاصل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز