خبرگزاری کار ایران

در سال جاری؛

۵۸ انشعاب غیرمجاز آب آشامیدنی در آوج شناسایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۱۶۷۳

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون، تعداد ۵۸ فقره انشعاب غیرمجاز در مناطق شهری و روستایی شهرستان آوج شناسایی شده است.

به گزارش ایلنا، داراب بیرنوندی با اشاره به اقدامات آبرسانی در شهرستان آوج گفت: در سال جاری ۴ هزار و ۳۰۰ متر توسعه و اصلاح شبکه و ۳ هزار و ۲۰۰ متر نیز اصلاح و توسعه خط انتقال اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین خاطر نشان کرد: حفر یک حلقه چاه و تجهیز ۲ حلقه چاه تامین، احداث دوباب مخزن به حجم ۳۵۰ متر مکعب، فنس کشی تاسیسات آب و نیز ۱۸۵ فقره حوادث مربوطه به خط انتقال، شبکه و انشعاب، ۱۳۳ عدد تعویض کنتور خراب مشترکین، لایروبی و بهسازی چشمه‌ها و قنوات از دیگر فعالیت‌های صورت گرفته در سال جاری بوده است.

وی عنوان کرد: از مهمترین پروژه‌های شاخص این شهرستان، تکمیل تصفیه خانه فاضلاب شهر آبگرم است که با ۸۰ درصد پیشرفت در مرحله اجرا است.

بیرنوندی در خصوص انشعاب‌های غیرمجاز نیز یادآور شد: در سال جاری ۲۸ انشعاب غیرمجاز پس از اخذ جرایم قانونی به انشعاب دایم تبدیل و مابقی نیز در حال طی کردن مراحل اداری و قانونی مربوطه است.

وی یادآور شد: هم اکنون حوزه مدیریت امور آب و فاضلاب شهرستان آوج خدمات خود را در دو شهر و ۷۵ روستا با جمعیتی بیش از ۴۵ هزار نفر ارائه می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز