خبرگزاری کار ایران

یک مسئول:

۳۰ درصد قبول شدگان آزمون استخدامی معلمان از دانشگاه پیام‌نور کشور است

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۱۵۰۵

رئیس دانشگاه پیام نور کشور گفت: ۳۰ درصد قبول شدگان آزمون استخدامی معلمان از دانشگاه پیام‌نور کشور است.

به گزارش ایلنا،  ابراهیم تقی زاده امروز شنبه در دیدار با استاندار لرستان ضمن تشریح دستاوردها، توانمندی های علمی و عدالت آموزشی دانشگاه پیام نور کشور اظهار کرد:جذب دانشجو در این دانشگاه طی سال تحصیلی جاری ۱۰ درصد نسبت به قبل افزایش یافته است.

وی افزود: از حدود ۱۵۰ هزار قبولی سازمان سنجش، ۸۱ هزار نفر در این دانشگاه ثبت نام نهایی انجام داده‌اند که نشان دهنده کیفیت آموزشی مجموعه است.

رئیس دانشگاه پیام نور کشور با بیان اینکه ۳۰ درصد قبول شدگان آزمون استخدامی معلمان از دانشگاه پیام‌نور کشور است عنوان کرد: با هدف چابک سازی نیز برای ۱۳۰ واحد و مرکز دانشگاهی پیام‌نور در سطح کشور، آمادگی تجمیع اعلام شده است.

تقی زاده با اشاره به رتبه برتر این دانشگاه در بین برترین دانشگاه های آسیا عنوان کرد: حرکت به سمت دانشگاه های نسل پنجم از اولویت های دانشگاه های کشور است که این مهم در دانشگاه پیام نور آغاز شده است و با جدیت ادامه دارد.

وی با بیان اینکه امسال ۲۰۰ نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور مامور هستند ادامه داد: در تلاش هستیم که اتکای دانشگاه به بودجه‌های دولتی کم شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز