خبرگزاری کار ایران

دادستان عمومی و انقلاب مرکز هرمزگان خبر داد؛

توقیف ۳۲ دستگاه خودروی شوتی در بندرعباس به دستور مدعی العموم

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۰۲۲۸

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان از شناسایی و توقیف ۳۲ دستگاه خودروی شوتی فعال در زمینه قاچاق خبرداد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، عارف اکبری با اشاره به اجرای طرح امنیت محله محور در بندرعباس و توابع آن، اظهار داشت: در نتیجه اجرای این طرح در حوزه های انتظامی جلابی و حسنلنگی با حضور نماینده دادستان در محل، تعداد ۳۲ دستگاه خودروی شوتی فعال در زمینه قاچاق، شناسایی و توقیف شد.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف اجرای این طرح، مقابله با قاچاق سوخت و جلوگیری از هدر رفت سرمایه های ملی است،‌ افزود: در نتیجه اجرای این طرح، ضمن شناسایی و جمع آوری ۵۰ مخزن و محل نگهداری سوخت قاچاق به همراه ۱۸ عدد مشک ماری، ۲۰۰ هزار لیتر گازوئیل و فرآورده های نفتی نیز کشف و ضبط شد.

عارف اکبری همچنین تصریح کرد: دستورات لازم مبنی بر تحویل سوخت‌های کشف شده به شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی صادر شده است.

این مقام قضایی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه قاچاقچیان با استفاده از خودرو‌های تندرو تحت عنوان شوتی اقدام به قاچاق کالا، مواد مخدر و سوخت می‌کنند، دادسرای مرکز استان هرمزگان موضوع برخورد با این خودرو‌ها را با جدیت در دستور کار قرار داده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان با بیان اینکه طرح‌های مبارزه با قاچاق استمرار می‌یابد، خاطرنشان کرد: در روزهای آینده عملیات‌های ضربتی و اقدامات قاطعی در مناطق مختلف استان انجام می‌شود و تا ریشه کنی کامل قاچاق سوخت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز