خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خبر داد؛

افزاش 28 درصدی نام‌نویسی کارگران استان مرکزی در جشنواره امتنان

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۶۷۷۲

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: نام‌نویسی کارگران، گروه‌های کار و واحدهای داوطلب این استان در سی‌وپنجمین دوره جشنواره امتنان نسبت به سال گذشته، 28 درصد افزایش یافته است.

به گزارش ایلنا، جمشید امیدی افزود: بیش از 50 هزار نفر کارگر، گروه‌های کار و واحدهای داوطلب در سطح کشور در این دوره از جشنواره نام‌نویسی کرده‌اند که از این تعداد، 537 مربوطه به استان مرکزی است.

وی ادامه داد: از تعداد شرکت‌کنندگانی که از این استان در این دوره از جشنواره امتنان نام‌نویسی کرده‌اند، 451 نفر در بخش صنعت، 49 مورد در بخش خدمات و 37 مورد نیز در بخش کشاورزی شرکت کرده‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی اظهار داشت: فرآیند نام‌نویسی در سی‌وپنجمین جشنواره تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید (امتنان) از ابتدای مهر ماه آغاز شده و تا 11 آبان ماه ادامه داشت.

امیدی به موضوع داوری در سی‌وپنجمین دوره جشنواره امتنان اشاره کرده و تصریح کرد: فرایند داوری این دوره از جشنواره با حضور 350 نفر از اساتید برجسته دانشگاه و کارشناسان باتجربه تا پایان آذر ماه ادامه دارد.

وی بیان داشت: وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، همه ساله بر اساس ماده 195 قانون کار و به منظور تشویق نیروهای کارگری مولد، متخصص، مخترع و مبتکر، این قشر را از طریق برگزاری جشنواره امتنان، داوری و انتخاب می‌کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی تأکید کرد: جشنواره امتنان از کارگران نخبه، گروه‌های کار و واحدهای کار نمونه هر ساله با هدف شناسایی و تکریم نخبگان جامعه کار و تولید و ترویج و تقویت فرهنگ کار در 2 مرحله استانی و ملی برگزار می‌شود.

امیدی به فرایند برگزاری جشنواره تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید (امتنان) برای نخستین بار در سطح شهرستانی اشاره کرده و ابراز داشت: در سال جاری برگزاری جشنواره امتنان در سطح شهرستانی در استان مرکزی هدفگذاری شده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز