خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در استان:

ساماندهی مزار شهدا در قزوین وضعیت مناسبی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۶۷۲۱

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: احداث یادمان‌های شهدا اقدام خوبی است و ساماندهی مزار شهیدان در استان قزوین از وضعیت مناسبی برخوردار هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در نشست شورای هماهنگی دفاع مقدس که صبح امروز در سالن جلسات استانداری برگزار شد، گفت: در دین اسلام به روحیه جوان‌مردی تاکید زیادی شده و شهدا هم با حضور در صحنه‌های نبرد آرادمنشی و انسانیت خود را نشان دادند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: درحال حاضر از سمت مدعیان دروغین حقوق بشر شاهد جنایت‌هایی در فلسطین هستیم، امیدواریم مردم غزه در مقابل این ظالمان زودتر به پیروزی برسند.

وی عنوان کرد: براساس آیه‌های قرآن، شهدا زنده هستند و نزد پروردگارشان روزی می‌خوردند، اما ما آن‌ها را درک نمی‌کنیم؛ همچنین اشاره شده که شهدا نزد خدا جایگاه بالایی دارند و به غیر از حق‌الناس هر چه لازم داشتند با شهادت آن‌ها جبران شده است.

امام جمعه قزوین ادامه داد: حرکت در مسیر شهدا زمینه‌های برخورداری از کرامت الهی را فراهم می‌کند.

عابدینی بیان کرد: مزار شهدا درواقع شعبه‌ای از کربلا و دانشگاه فضایل اخلاقی و ایمانی است و افرادی که در آنجا حضور می‌یابند بدون نیاز به توضیح و تفسیر پیام‌های معنوی آن را درک می‌کنند.

وی تاکید کرد: ما رسالت داریم به یاد شهدا بوده، منش آن‌ها و فرهنگ دفاع مقدس را بشناسیم و در مسیر شهدا حرکت کنیم؛ چرا که شهدا ناظر ما هستند و درصورتی که جامعه از آن‌ها فاصله داشته باشد شرمنده می‌شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز