خبرگزاری کار ایران

احداث گرمخانه جدید در استان کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۳۸۱۶

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه گفت: یک گرمخانه جدید در محدوده بلوار طاقبستان شهر کرمانشاه احداث می‌شود. 

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، محمد موحدی مجد، اظهار کرد: در حال حاضر یک گرمخانه در پارک جلالیه شهر کرمانشاه - ویژه آقایان - با ظرفیت رسمی ٣۵ نفر فعال است که امکان افزایش ظرفیت آن تا ۵٠ نفر نیز وجود دارد.

وی در ادامه افزود: در اردوگاه چشمه سفید نیز امکاناتی به منظور اسکان ١۵ نفر پیش‌بینی کرده ایم که به عنوان گرمخانه بانوان مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: در صدد هستیم یک گرمخانه دیگر در محدوده بلوار طاقبستان برای خدمات‌رسانی به افراد بی‌خانمان  احداث کنیم.

این مقام مسئول اضافه کرد: امکانات نگهداری و اسکان از قبیل سرویس بهداشتی و دوش در این گرمخانه‌ها همراه با یک وعده غذای گرم وجود دارد.

وی اظهار کرد: افرادی که در این گرمخانه‌ها اسکان پیدا می‌کنند، عموما معتادین متجاهری هستند که سرپناهی ندارند. 

این مقام مسئول اضافه کرد: در بعضی موارد نیز که همشهریان با شماره تلفن ١٣٧ تماس گرفته و به همکاران ما گزارش کنند، این افراد را به گرمخانه منتقل می‌کنیم.

وی عنوان کرد: ظرفیت‌ها در شهر کرمانشاه تقریبا با نیازی که به تخت و اسکان داریم برابر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز