خبرگزاری کار ایران

در راستای برگزاری مراسم روز دانش‌آموز؛

باید از ظرفیت دانش‌آموزان البرز به نحو احسن استفاده شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۲۵۵۶

فرماندار شهرستان البرز گفت: ۱۳ آبان روز دانش‌آموز است و باید از ظرفیت دانش‌آموزان به نحو احسن استفاده شود، البته جامعه دانش‌آموزی در سطح شهرستان البرز همواره پای نظام و آرمان‌های آن بوده و خواهد بود، ولی این برنامه در این بازه زمانی از درجه اهمیت فراوانی برخوردار است.

به گزارش ایلنا، مصطفی غفوری در جلسه برنامه‌ریزی راهپیمایی ۱۳ آبان، روز دانش‌آموز و گرامیداشت هفته استکبارستیزی، با حمایت از مردم و به‌ویژه کودکان فلسطینی و محکوم کردن حملات ظالمانه رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: حوادث غزه و مظلومیت کودکان بار دیگر روی خبیثانه استکبار جهانی را برای همه مردم دنیا نمایان کرد و صحبت‌های وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، ایستادگی بر آرمان‌های حق طلبانه و حمایت از مظلومین را نشان داد.

فرماندار شهرستان البرز ادامه داد: باید رویکرد و فضای حاکمیتی در شهرستان نیز همین فضا باشد و مدیرانی که در این دولت انقلابی و مردمی فعالیت می‌کنند، نسبت به تبیین این مفاهیم ارزشی بین کارکنان خود اقدام کنند.

وی درباره حضور پررنگ مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان گفت: باید تمهیدات مناسب برای حضور پررنگ دانش‌آموزان در همه شهرها و روستاهای شهرستان فراهم شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان البرز تأکید کرد: آفت این چنین گردهمایی‌ها و مراسمات، تکرار است و باید هر دوره نسبت به دوره قبل، با برنامه‌ریزی هدفمند، فعال تر و پویاتر برگزار شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز