خبرگزاری کار ایران

۱۲۹ نفر کاندیدای انتخابات مجلس در کهگیلویه و بویراحمد شده اند

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۱۴۰۶

امروز آخرین روز ثبت نام از کاندیداهای انتخابات مجلس است

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد، آمار ثبت نام نهایی داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در این استان را تا پایان روز ششم ثبت نام، ۱۲۹ نفر عنوان کرد.

به گزارش ایلنا، "سیدجواد هاشمی مهر" گفت: تا پایان ششمین روز از ثبت نام کاندیداهای احتمالی دوازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد، ۱۲۹ نفر نام خود را بعنوان کاندیداها به ثبت رسانده‌اند.

وی با تشریح آمار ثبت نام کنندگان در سه حوزه انتخابیه استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهارداشت: از  ۱۲۹ نفر ثبت نام شده، تعداد ۴۵ نفر در حوزه انتخابیه بویراحمد که ۲ نفر خانم هستند، در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ هم ۴۵ نفر و در حوزه انتخابیه گچساران نیز ۳۸ نفر تاکنون ثبت نام کرده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات دوازدهم مجلس استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون یکی از نمایندگان فعلی استان و سه نفر از نمایندگان ادوار گذشته استان نیز ثبت نام خود را برای کاندیداتوری در انتخابات دوازدهم مجلس، نهایی کرده‌اند.
 
هاشمی مهر با بیان اینکه در بین ثبت نام کنندگان هم یک زن و شوهر حضور دارند، خاطرنشان کرد: تا پایان ساعت ۱۸ امروز چهارشنبه سوم آبان ماه، ثبت نام از کاندیداهای احتمالی ادامه داشته و تمدید نمی‌شود.
انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز