خبرگزاری کار ایران

نماینده بویراحمد مطرح کرد؛

مدعیان دروغین انقلابی خطرناک‌تر از دشمنان بیرون انقلاب هستند

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۷۵۵۹

کسانی که کهگیلویه و بویراحمد را در محرومیت نگه داشتند از مردم عذرخواهی کنند

نماینده شهرستان های سه گانه سردسیری در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به خدمات صورت گرفته انقلاب اسلامی در این استان، تاکیدکرد: من همواره معتقدم که مدعیان دروغین انقلابی خطرناک‌تر از دشمنان بیرون انقلاب هستند و بارها این موضوع را در مجلس هم اعلام کرده‌ام.

"مهدی روشنفکر" در گفت و گو با ایلنا از یاسوج گفت: بارهای بار در مجلس از دلالانی سخن گفتم که اگر با آنان برخورد نشود وضعیت کنونی اقتصاد را بحرانی‌تر می‌کنند و همواره تاکید براین موضوع داشته‌ام که وجود این دلالان باعث می‌شود که ایران به بهشت قاچاقچیان تبدیل شود.

وی با بیان اینکه ساختارهای اقتصادی کشور معیوب است و اقتصاددانان باید فکر و چاره ویژه‌ای درباره این موضوع بیندیشند، خاطرنشان کرد: در ساختار معیوب اقتصاد ما اگر مشکلات کنونی حل و فصل نشود بدون تردید فقیر فقیرتر و دارا غنی‌تر خواهد شد.

عضو کمیسیون آموزش مجلس یازدهم با تاکید براینکه در چنین شرایطی برخی مدعیان دروغین انقلابی در حالیکه خود را طلبکار انقلاب نیز می‌دانند و متاسفانه توجهی به مشکلات اقتصادی و سایر مشکلات مردم هم ندارند رشد و نمو پیدا می‌کنند، یادآور شد: در مجلس به همکاران خود گفتم که مدعیان دروغین انقلابی خطرناک‌تر از دشمنان قسم خورده بیرون از انقلاب هستند و باید جلوی خسارات آنان به انقلاب را گرفت.

نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس با اشاره به خسارات سیاست زدگی دو جریان سیاسی به نیروهای انسانی و منابع خدادادی کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: تفکرات چپ و راست در این استان، فرصت‌های بیشماری از زیر ساخت‌های توسعه‌ای را سوزانده و البته در سه سال اخیر تلاش کردیم که افراطی گری‌ها را حذف و بجای آن، شایسته سالاری در استان حکمفرما شود.

روشنفکر با تاکید براینکه تمامی کسانی که در مسوولیت‌های چهل سال گذشته به استان کهگیلویه و بویراحمد و نیروهای انسانی آن خسارات‌های فراوانی وارد کرده اند و این استان را در محرومیت‌های متعددی نگه داشته‌اند، باید از مردم عذرخواهی کنند، ادامه داد: وقتی به این استان با این همه ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل نگاه کرده و آن را با استان‌های کویری مقایسه می‌کنیم آن وقت باید از خودمان سئوال بکنیم که پاسخگوی فلاکت‌های مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در 40 ساله چه کسانی هستند.

وی گفت: بدلیل سوء مدیریت‌های گذشته و به هدردادن بسیاری از منابع الهی و انسانی، استان زاگرسی کهگیلویه و بویراحمد را به استانی کویری محروم تبدیل کرده‌اند و پاسخگوی کسی هم نیستند و اکنون خودشان را طلبکار  مردم می‌دانند و مُدعی انقلابی گری هم هستند.

نماینده شهرستان‌های سه گانه سردسیری در استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید براینکه نظام جمهوری اسلامی برکات فراوانی برای این استان به همراه داشته و دارد، اظهار داشت: وقتی می‌بینیم  استان سرسبز ما به استانی کویری تغییر شکل یافته، سئوال می‌کنیم که بدهکار این محرومیت‌ها کیست؟ و البته، آقایانی که خودشان عامل این محرومیت‌ها بوده‌اند، اکنون ما را مقصر چهل سال سوء مدیریت و عملکرد گذشته خودشان می‌دانند.

روشنفکر با بیان اینکه یقین داریم اگر سوء مدیریت‌های گذشته نبود هم اکنون استان کهگیلویه و بویراحمد از پیشرفته‌ترین استان‌های کشور بود، تصریح کرد: ما از آنانی که استان ما را از گذشته تاکنون به این روز انداخته‌اند و به‌رغم تمام خدمات صورت انقلاب، این استان اکنون شرایط ناخوشایندی را سپری می‌کند، می‌خواهیم لااقل یکبار هم که شده از مردم عذرخواهی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز