خبرگزاری کار ایران

ورزشگاه ۵ هزار نفری شهید قویدل تبریز افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۷۰۷۷

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز از گام های اساسی برای توسعه زیرساخت‌های تبریز طی دو سال گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای شهر تبریز، پرویز هادی در مراسم افتتاح ورزشگاه ۵ هزار نفری شهید قویدل با اشاره بر تلاش شورا و شهرداری تبریز برای پرهیز از شعارزدگی گفت: در دو سال گذشته گام های اساسی در جهت توسعه زیرساخت های مختلف تبریز برداشته شده است.

وی تصریح کرد: امروز شهروندان ۵۵ پروژه مختلف ورزشی اجرایی توسط شهرداری  تبریز را می‌توانند به خوبی لمس کنند.

هادی با اشاره به اهمیت ورزش و ضرورت توسعه آن در بین شهروندان تاکید کرد: براساس ماده ۶۸ توسعه زیرساخت های ورزشی وظیفه شهرداری است و شهرداری تبریز بر همین اساس طی سال جاری عملیات احداث ۲۵ سالن ورزشی جدید را در دستور کار خود قرار داده است.

این عضو شورای اسلامی شهر تبریز به پیگیری مستمر جمعه های ورزشی در سطح تبریز اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری ۱۹۴ برنامه ورزشی توسط شهرداری تبریز در نقاط مختلف سطح شهر برگزار شده و تا پایان سال نیز ۵۵۰ برنامه ورزشی اجرا خواهد شد.

در راستای توسعه زیرساخت‌های ورزشی و ایجاد نشاط اجتماعی ورزشگاه پنج هزار نفری شهید قویدل (الغدیر ) همزمان با هفته تربیت بدنی با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری تبریز، جمعی از پیشکسوتان و بازیکنان تیم ملی فوتبال در جام جهانی ۱۹۹۸ و ... در محیطی به مساحت ۷۸۰۰ متر مربع افتتاح شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز