خبرگزاری کار ایران

با حضور رئیس سازمان بسیج کشور:

بهره برداری از 101 طرح آبرسانی روستایی در کهگیلویه و بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۶۰۵۳

با حضور رئیس سازمان بسیج کشور، 101 طرح آبرسانی روستایی در استان کهگیلویه و بویراحمد با اعتباری معادل 150 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

به گزارش ایلنا از یاسوج، رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: ایران در دسته کشورهای گرم و خشک محسوب می شود و بیش از ۴۶۰ میلیارد نزولات جوی دارد که در سالهای تَر سالی بیش از ۱۱۰ میلیارد مکعب نزولات جوی بارش داشته و اگر برنامه ریزی هلی دقیق کارشناسی شده صورت گیرد، کمبودها در آبرسانی به مناطق شهری، روستایی و عشایری کمتر می‌شود.

"غلامرضا سلیمانی" با بیان اینکه در توافقات با وزارت نیرو، طرح های آب رسانی شروع شده است، اظهارداشت: امروز با مجاهدت عزیزان ما در سپاه فتح، بسیج سازندگی و شرکت آب و فاضلاب، شاهد آب رسانی به ۱۰۱ روستا در استان کهگیلویه و بویراحمد هستیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با تقدیر از مسئولان آب و فاضلاب و سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد، خاطرنشان کرد: در استان باید تلاش بیشتری برای رفع برخی مشکلات پروژه ای نظیر تهیه و تامین تجهیزاتی مانند لوله صورت گیرد.

سلیمانی گفت: جمهوری اسلامی بدنبال تحقق خدمات رسانی، رفع محرومیت ها، رشد و پیشرفت کشور است و ما معتقدیم تمدن سازی که بالاترین قله است را باید فتح کنیم.

وی افزود: در پزشکی، نانوتکنولوزی، رشد علمی، دانشگاه‌ها و تحقق قدرت دفاعی، شاهد رشد و پیشرفت اعجاب آمیز ایران در دنیا هستیم و اگر از امکانات بنحوی مطلوب تر با مدیریت جهادی بهره ببریم، شرایط و رشد و پیشرفت مناسب تر خواهد بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور به طرح های آب رسانی در حوزه های کشاورزی و آبخیزداری هم اشاره و یادآورشد: سپاه و بسیج استان کهگیلویه و بویراحمد باید این بخش را تقویت کرده و هر بخشی در استان نارسایی و مشکل داشته باشد، ما آماده ارائه خدمات به مردم هستیم.

سلیمانی گفت: مسیر موفقیت مردم ایران از آموزش و پرورش می گذرد و در این راستا توجه خاصی به اردوهای راهیان نور  و اردوهای جهادی برای ساخت مدارس داریم و البته بگونه ای باید حرکت کنیم که این استان جزء استان های پیشرفته کشور باشد.

وی افزود: امروز ۱۰۱ طرح آبرسانی به روستانشینان استان کهگیلویه و بویراحمد تحویل داده می شود و سیاست ما بر آبرسانی به ۱۲۶ روستا است اما اکنون طرح آبرسانی به ۱۰۱ روستا تکمیل و مابقی در حال طی عملیات اجرایی است.

سلیمانی، مجموع هزینه آبرسانی به 126 روستا در این استان را ۱۷۰ میلیارد تومان عنوان و اظهار داشت: مجموعه بسیج سازندگی و سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد، افرادی توانمند هستند که می توانند خدمت رسانی فراوانی به مردم داشته باشند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: در مناطق مختلف در تابستان و زمستان، زنان و مردان روستایی در برخی از روستاهای این استان، آب بر دوش حمل می کنند و البته تلاش برای آبرسانی به آخرین نقطه روستاها را نیز در برنامه کاری خود داریم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز