خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

اگر دوستان سیاسی اجازه بدهند قول می‌دهم در انتخابات مشکلی پیش نیاید

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۵۷۳۳

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد که این اطمینان را به مردم استان می‌دهد انتخابات دوازدهم مجلس در این استان در اوج آرامش، امنیت و سلامت برگزار شود.

"سیدجواد هاشمی مهر " در گفت و گو با ایلنا از یاسوج گفت: اگر دوستان سیاسی اجازه بدهند تا براساس قانون برنامه‌های انتخاباتی را در استان به جلو ببریم، قول می‌دهم در انتخابات مشکلی پیش نیاید و انتخابات در اوج سلامت، امنیت و عدالت به پیش برود.

وی با اشاره به نام فرد یا افرادی سیاسی، اظهار داشت: ما وظیفه برگزاری یک انتخابات سالم با رعایت عدالت و امنیت را برعهده داریم و برای برگزاری چنین انتخاباتی از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

دبیر ستاد انتخابات دوازدهم مجلس در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه براساس قانون، انتخاب مُعتمدین هیات‌های اجرایی انتخابات برعهده شخص فرماندار است، خاطرنشان کرد: از فرمانداران خواسته‌ایم برای انتخاب این افراد نگاه شان به یک سلیقه خاص سیاسی نباشد و از سویی عدالت را برای کاندیداهای مطرح انتخابات اسفندماه امسال نیز در نظر بگیرند.

هاشمی مهر با تاکید براینکه دوستان نظارتی بر انتخاب معتمدین هم نظارت خواهند داشت، یادآور شد: انتخاب معتمدین بطورحتم شاخصه‌هایی دارد که فرماندار بعنوان رئیس انتخابات یک شهرستان باید به این شاخصه‌ها توجه ویژه داشته باشد.

وی گفت: برگزاری انتخابات در استان کهگیلویه و بویراحمد بدلیل بافت‌های قومیتی و عشیره‌ای  شرایط خاصی دارد و به همین دلیل از فرمانداران خواسته شده که در انتخاب معتمدین تلاش کنند از حامیان کاندیداهای مشهور بهره ببرند تا شاهد برگزاری انتخاباتی با امنیت و مشارکت بالا باشیم.

به گزارش ایلنا، کهگیلویه و بویراحمد سه نماینده در مجلس دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز