خبرگزاری کار ایران

یک مسئول انتظامی خبرداد:

خودکشی ۵ نفر با میانگین سنی زیر ۳۰ سال در آران و بیدگل

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۵۴۹۲

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل با بیان اینکه طی سال جاری ۵ فقره خودکشی در این شهرستان به وقوع پیوست تاکید کرد: متاسفانه میانگین سنی افرادی که اقدام به خودکشی کرده‌اند زیر ۳۰ سال بوده است.

به گزارش ایلنا از کاشان، سرهنگ غلامرضا هاشمی زاده خواستار توجه بیشتر خانواده‌ها به جوانان با هدف جلوگیری از  انحرافات اجتماعی و فرهنگی آنان شد.

وی با بیان اینکه طی سال جاری ۵ فقره خودکشی در این شهرستان به وقوع پیوست تاکید کرد: متاسفانه میانگین سنی افرادی که اقدام به خودکشی کرده‌اند زیر ۳۰ سال بوده است.

به گفته وی مهمترین دلایلی که باعث خودکشی میان این جوانان شده اختلافات خانوادگی، شکست‌های عاطفی و همچنین برخی مسائل اجتماعی بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل تصریح کرد: هرچند این روزهای مهمترین دغدغه خانواده‌ها مسائل اقتصادی و مالی است، ولی کم توجهی پدر و مادرها باعث طرد جوانان و افزایش خودکشی در سنین ۱۸ تا ۳۰ سال در شهرستان آران و بیدگل شده است.

هاشمی زاده با بیان اینکه آمار پرونده‌های رانندگی نسبت به سال گذشته ۵ درصد افزایش داشته است تاکید کرد: با این وجود در حوادث رانندگی با توجه به آموزش‌های صورت گرفته شاهد کاهش ۳۲ درصدی حوادث جرحی و ۶۳ درصدی تصادفات منجر به فوت هستیم.

وی افزود: طی سال جاری ۱۵ خودرو به دلیل کشف حجاب توسط مأموران انتظامی شهرستان آران و بیدگل  توقیف و برای آنان پرونده تشکیل شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل تصریح کرد: در خصوص دستگیری اتباع خارجی در مقایسه با سال گذشته ۱۰ درصد افزایش دستگیری داشته‌ایم و طی هفته گذشته بیش از ۷۰ نفر از اتباع غیرمجاز  دستگیر و به کشور افغانستان عودت داده شدند.

انتهای پیام/
سعید غلامی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز