خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر قزوین:

ابرپروژه کمربندی شرق مصرف بنزین در شهر قزوین را 15 درصد کاهش می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۲۸۷۸

رئیس شورای شهر قزوین با اشاره به پروژه کمربندی شرق گفت: یکی از مهمترین محاسن این پروژه این است که در طول مسیر هیچ تقاطع و چراغ قرمزی وجود ندارد و همین امر باعث کاهش حدود ۱۵ درصدی مصرف بنزین در شهر قزوین خواهد شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شورای شهر قزوین، علی فرمانی در حاشیه بازدید از پروژه کمربندی آیت اله باریک بین گفت: این پروژه مهم و کلیدی در دوره‌های گذشته کلید خورد و با اهتمام ویژه شورای ششم، شهردار، مدیران شهری و با بودجه شهروندان و به منظور رفع گره‌های ترافیکی شهر احداث شد که بزودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیس شورای شهر قزوین ادامه داد: تکمیل این پروژه یکی از اولویت‌ها و دغدغه‌های مهم اعضای شورا در این دوره بود که با لطف و عنایت خداوند و همت جهادی توانستیم این پروژه را به سرانجام برسانیم تا شهروندان از عواید آن منتفع شوند.

وی با اشاره به ویژگی‌های فنی این پروژه گفت: ایجاد جاده سلامت به طول ۵ کیلومتر در حاشیه این مسیر، طراحی ایستگاه‌های دوچرخه سواری و مادر و کودک از دیگر اقداماتی است که در این پروژه مدنظر قرار گرفته و اجرایی شده است.

رئیس شورای شهر قزوین با اشاره به اینکه برای این پروژه با احتساب هزینه‌های ملکی بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار صرف شده است، تاکید کرد: بازکردن گره ترافیکی و ایجاد رینگ ترافیکی پیرامون شهر قزوین سبب کاهش زمان سفر، افزایش سرعت جابه جایی و سهولت دسترسی به نقاط مختلف شهر می‌شود.

فرمانی تصریح کرد: با افتتاح کمربندی آیت اله باریک بین چهار پروژه عمرانی شامل، بلوار پیامبر اعظم (ص)، اتصال مسیر زیرگذر ولایت به تقاطع غیرهمسطح مرحوم ابوترابی و اتصال مسیر مرحوم ابوترابی به تقاطع غیرهمسطح امام رضا(ع) است که امکان دسترسی سریع از شمال شرق به جنوب غرب قزوین را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز