خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا عنوان شد؛

توزیع کارت رایگان شهروندی به دانش آموزان یزدی

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۲۷۸۹

رئیس شورای شهر یزد از توزیع کارت رایگان شهروندی به دانش آموزان برای استفاده از حمل و نقل عمومی خبر داد.

عزیزالله سیفی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا از یزد با بیان اینکه کارت شهروندی ویژه دانش آموزان یزدی در مرکز شبانه روزی استثنایی رسولیان رونمایی شد اظهار داشت: این کارت به منظور تسهیل در رفت و آمد دانش آموزان به صورت رایگان بین آن‌ها توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه آغاز اجرای این طرح و توزیع رایگان کارت شهروندی از مدارس کمتر برخوردار است ادامه داد: در حال حاضر دو هزار کارت شهروندی آماده توزیع در مدارس است و با پیش بینی‌های انجام شده نسبت به سال گذشته، این عدد تا ۶ هزار کارت نیز خواهد رسید.

رئیس شورای شهر یزد با بیان اینکه شارژ اولیه کارت‌ها محدود است اما دانش آموزان نگران این موضوع نباشند گفت: دانش آموزانی که کارت شهروندی دریافت می‌کنند پس از خاتمه شارژ فعلی، نیاز به دریافت مجدد کارت ندارند و مطمئن باشند که دوباره کارت آن‌ها شارژ خواهد شد.

وی با بیان اینکه این کارت‌ها در داخل اتوبوس های شهری نیز قابلیا شارژ مجدد دارند افزود: به زودی نمایندگانی از سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد با مراجعه به اتوبوس‌های شهری، کارت شهروندی دانش آموزان را به صورت رایگان شارژ خواهند کرد تا قابلیت استفاده مجدد برای دانش آموزان فراهم شود.

سیفی با اشاره به اینکه شهر جهانی یزد دومین استان بعد از تهران است که به صدور کارت رایگان شهروندی برای دانش آموزای روی آورده عنوان کرد: دانش آموزان طبق مصوبه شورای شهر جزو اقشار خاص محسوب شده و می‌توانند از این خدمات بهره مند شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز