خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز حفاظت قوه قضاییه کشور؛

برگزاری ۱۸۰‌ هزار جلسه دادرسی الکترونیکی در کشور

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۲۱۸۶

رئیس مرکز حفاظت قوه قضاییه کشور گفت: طی سال گذشته ۱۸۰ هزار جلسه دادرسی الکترونیکی در کل کشور برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الاسلام علی عبدالهی در دومین همایش سراسری هفته وحدت که در تالار وحدت ارومیه برگزار شد گفت: در سال گذشته ۱۸۰ هزار جلسه دادرسی الکترونیکی با هدف از بین بردن فساد و فساد زایی در کشور برگزار شده است.

وی تصریح کرد: در ۲ سال اخیر با هدف از بین بردن فساد و برداشتن کانون‌های فساد ۴۵۰ کیلومتر مرز طول سواحل دریا آزاد سازی شد.

حجت الاسلام عبدالهی با اشاره به اینکه وفاق و وحدت بین شبعه و سنی در این منطقه از کشور مثال زدنی است، اظهار کرد: مردم این استان مبانی وحدت را در ۸سال دفاع مقدس تجربه کردند و اکنون شیرینی آن تجربه زیبا را می‌چشند.

رئیس مرکز حفاظت قوه قضاییه اظهار کرد: برپایی این همایش نشان می‌دهد که ولایت پیامبر اکرم یک حادثه نبوده و بنیاد کفر و شرک با ولایت پیامبر برهم ریخت.

وی یاد آور شد: امروز افتخار ما زندگی در زیر یک بیرق به نام توحید، رسالت، عدالت و ولایت است لذا باوجود این بیرق نباید مایوس و نامید شد چرا که دشمن هدفش نامیدی و مایوس کردن مسلمانان است و براز این هدف در گام اول به اعتقادات و قرآن مسلمانان توهین می‌کند.

حجت الاسلام عبدالهی با اشاره به اینکه  دغدغه جامعه اسلامی ایجاد جامعه توحیدی است، تصریح کرد: قرآن هراسی و اسلام هراسی به عنوان یک برنامه مدون دشمن سال هاست در جریان است و با توهین به اعتقادات مسلمانان در تلاش هستند اختلاف افکنی کنند و برنامه خود را پیش ببرند.

رئیس مرکز حفاظت  قوه قضائیه اظهار کرد: در حوزه تعالی قوه قضاییه و تحقق سند تحول این قوه، ۳‌محور فساد زدایی منتهی به ایجاد امنیت روانی، اعتماد سازی در بین مردم و از بین بردن نامیدی باید مورد توجه جامعه حقوقی و پیوست های حقوقی قرار گیرد‌.

وی ادامه داد: امروزه امنیت ایران موردحسادت دشمنان خارجی و افراد خود فروخته داخلی است همچنین امروز شاخص بلندای نظام جمهوری اسلامی امنیت بی بدیل کشور است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز