خبرگزاری کار ایران

وزیر ارشاد در یاسوج خبرداد؛

پرداخت تسهیلات ویژه به خبرنگاران ایران

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۱۷۴۳

اگر استاندار زمین بدهد، یک سینما در یاسوج می‌سازیم

وزیر فرهنگ و ارشاد از پرداخت تسهیلات مورد نیاز اصحاب رسانه با هدف رفع مشکلات آنان خبرداد و تاکیدکرد که این تسهیلات بدون دردسرهای بانکی در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، "محمدمهدی اسماعیلی" در حاشیه اختتامیه شصت و هفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان دنا به رسانه‌ها گفت: تسهیلات مختلفی در سالجاری و در دولت سیزدهم به خبرنگاران از قبیل تسهیلات خودرو و مسکن پرداخت می‌شود که این تسهیلات می‌تواند بخش زیادی از دغدغه‌های اهالی رسانه را رفع کند.

وی با بیان اینکه برای اصحاب رسانه سال ترسالی در حوزه تسهیلات خواهد بود، خاطرنشان کرد: سیاست‌های حمایتی وزارت فرهنگ و ارشاد در دولت سیزدهم در حوزه‌های زیرساختی رسانه‌ها به بهترین نحو ممکن انجام می‌پذیرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد در بخش دیگری از سخنان خود از نیمه فعال بودن پروژه‌های عمرانی این وزارتخانه هم خبرداد و ادامه داد: ۱۵ پروژه بزرگ فرهنگی و هنری نیمه کاره در سطح کشور داشتیم که در دولت سیزدهم بخش عمده‌ای از این پروژه‌ها در شهرهای ساری، ارومیه و کرمان افتتاح شدند.

اسماعیلی گفت: وقتی مسئولیت وزارت ارشاد را برعهده گرفتم چهارهزار نفر عضو صندوق هنر بوده‌اند که هم‌اکنون اعضاء این صندوق به ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر رسیده است.

وی به پروژه نیمه فعال تالار فرهنگی و هنری یاسوج هم اشاره و ادامه داد:  ۲۷۰ میلیارد تومان اعتبار تالار بزرگ فرهنگی و هنری یاسوج تامین شده و در اولویت اصلی وزارت است.

وزیر فرهنگ و ارشاد با بیان اینکه پروژه تالار فرهنگی و هنری یاسوج از سال ۸۷ شروع شده و هنوز به بهره‌برداری نرسیده است، یادآورشد: در سفر دوم رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای مجتمع‌های فرهنگی و هنری و کتابخانه‌های نیمه تمام این استان اختصاص داده شد که ۱۰۰ میلیارد تومان برای مجتمع‌های فرهنگی و هنری و ۵۰ میلیارد تومان برای کتابخانه‌ها اختصاص یافت.

اسماعیلی با اشاره به افتتاح دو سینما در آینده نزدیک، تصریح کرد: در صورت تامین زمین از سوی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، اعتبار لازم برای ساخت یک سینمای دیگر در شهر یاسوج را اختصاص می‌دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز