خبرگزاری کار ایران

دبیر ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد:

بخاطر آبروی‌مان هم که شده نمی‌گذاریم یک تعرفه رای بنفع کاندیدای خاصی جابجا شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۱۴۲۲

فرمانداران، آخرت خودشان را فدای دنیای کاندیداها نکنند

دبیر ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد از فرمانداران این استان خواست بخاطر آبروی شان هم که شده اجازه ندهند سلامت انتخابات بخطر بیفتد و یک تعرفه رای بنفع و یا علیه کاندیدای خاصی جابجا شود.

به گزارش گزارش ایلنا از یاسوج، " سیدجواد هاشمی مهر" در نشست دوره‌ای با فرمانداران، بخشدارانن و اعضای ستاد دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با برشمردن برخی از ویژگی‌های برگزاری انتخابات در این استان و عشیره‌ای و طایفه‌ای بودن مردم آن، بر صیانت از آرای مردم بعنوان حق الناس تاکید کرد.

او گفت: به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد این اطمینان را می دهیم که باتمام توان و بخاطر آبروی‌مان هم شده از آرای آنان صیانت کرده و اجازه نمی‌دهیم حتی یک تعرفه رأی جابه‌جا شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید براینکه آرای مردم را به کاندیدای خاصی نخواهیم داد و بفرموده رهبری که رأی مردم حق الناس است، با تمام توان از آرای مردم صیانت کنیم.

هاشمی مهر افزود: ما مُجری انتخابات هستیم و مردم باید به ما اعتماد کنند و اگر ما نتوانیم برای مردم رفتار اعتمادساز و عملکرد اعتمادسازی ایجاد بکنیم یک فراز و نشیب در کارمان به وجود می آید.

فرمانداران، آخرت خودشان را فدای دنیای کاندیداها نکنند

دبیر ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد با خطاب قراردادن فرمانداران، بخشداران و تمام اعضای ستاد انتخابات این استان، یادآورشد: شما نباید آخرت خودتان را فدای پیروزی کاندیدای خاصی از انتخابات کنید.

هاشمی مهر افزود: تاکید می‌کنم که فرمانداران به هیچ وجه خودشان را فدای دنیای کاندیداهای انتخاباتی و پیروزی آنها نکنند، چراکه سلامت، امنیت و مُجری انتخابات در دست ما است.

او با اشاره به انتخاب انتخابا اعضای هیئت اجرایی در شعب اخذ رای هم تصریح کرد: متناسب با قانون در انتخاب هیئت اجرائی و معتمدین عمل کنید و  باید بگونه‌ای رفتار کنیم که انتخابات پرشور و سالمی برگزار شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اظهار تاسف از اینکه در این استان بدلیل ساختار ایلی، عشیره‌‍ای و قبیله‌ای، تخریب‌ها در آن رواج دارد و این تخریب‌ها جزء ذات‌مان شده است، یادآورشد: در همه ادوار گذشته نیز اینگونه تخریب‌ها وجود داشته است.

هاشمی مهر گفت: باید زمینه مشارکت حداکثری مردم فراهم شود و محور اصلی انتخابات، مشارکت گسترده مردم بوده و آنچه که برای همه ما باید مهم باشد حضور گسترده مردم و مشارکت در انتخابات است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز