خبرگزاری کار ایران

در تعطیلات ماه صفر؛

۲۰ واحد نانوایی خودسرانه در قزوین تعطیل بودند

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۸۰۴۰

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی قزوین از تعطیلی خودسرانه ۲۰ واحد نانوایی این استان در تعطیلات ماه صفر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، جمشید خدایاری با اعلام این خبر گفت: واحدهای نانوایی یاد شده به طور خودسرانه در نوبت صبح تعطیل بودند که با پیگیری بازرسان و تذکر شفاهی این واحدها در نوبت عصر به مدار فعالیت بازگشتند.

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی قزوین اضافه کرد: تعطیلی خودسرانه نانوایی‌ها براساس هماهنگی با فرمانداری شهرستان قزوین و تاکید مصوب کارگروه آرد و نان شهرستان‌ها، تخلف محسوب شده و به کاهش سهمیه آرد آنان منجر می‌شود.

خدایاری با بیان اینکه بازرسان سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین به همراه بسیج اصناف در طول تعطیلات ماه صفر پای کار بودند، خاطرنشان کرد: در این نظارت‌ها چهار واحد نانوایی متخلف نیز شناسایی و متصدیان به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

به گفته این مسئول، برخورد با اصناف متخلف مانند مرغ فروشی‌ها، قصابی‌ها و عرضه خواروبار نیز به صورت مستمر و روزانه استمرار دارد و این واحدها نیز به علت گران فروشی و برخی تخلفات به تعزیرات معرفی می‌شوند.

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین یادآور شد: شهروندان استان قزوین می‌توانند در راستای نظارت همگانی و برخورد با متخلفان در صورت مشاهده هرگونه تخلف موضوع را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز