خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه استان خبر داد؛

آزاد راه‌های استان قزوین با ترافیک نیمه سنگین روبرو است

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۷۷۳۹

رئیس پلیس راه استان قزوین از ترافیک نیمه سنگین در لاین جنوبی آزاد راه‌های این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سرهنگ فرهاد ذاکری‌منش افزود: بر اساس گزارش واحدهای گشتی، هم اکنون لاین جنوبی آزادراه‌های قزوین-رشت، قزوین-زنجان و قزوین-کرج با ترافیک نیمه سنگین روبرو شده است.

وی اضافه کرد: در عین حال،‌ کنارگذر شمالی قزوین (حدفاصل عوارضی‌های ۲ و سه تا شهر محمدیه) ترافیک سنگین و پرحجم است.

سرهنگ ذاکری منش با تاکید بر اینکه به رانندگان و مسافران توصیه شده تا سفرشان را به عصر امروز موکول نکنند، خاطرنشان کرد: با توجه به تجربه پلیس در چنین مواقعی،‌ پیش بینی می شود از بعدازظهر امروز شاهد ترافیک سنگین و پرحجم در تمامی راه‌های ارتباطی استان باشیم.

به گفته این مسئول انتظامی،‌ استراحت کافی قبل از آغاز بازگشت،‌ سوختگیری کامل خودرو و استراحت در بین مسیر از عمده موارد مهمی هستند که رانندگان در چنین ایامی بایستی به آن توجه کنند.

رئیس پلیس راه استان قزوین خاطرنشان کرد: به رانندگان توصیه می شود تا هنگام حرکت از هرگونه عجله و شتاب در رسیدن به مقصد خودداری کنند و ضمن رعایت فاصله طولی، در طول مسیر از هرگونه تغییر مسیر ناگهانی و سرعت و سبقت بی مورد خودداری کنند.

وی ادامه داد: به رانندگان و مسافران توصیه می شود تحت هیچ شرایطی در حاشه راه توقف نکنند و به ازای هر ۲ تا سه ساعت رانندگی نیز در پارکینگ های جاده ای و مجتمع های خدمات رفاهی به مدت حداقل ۲۰ دقیق استراحت کرده و سپس ادامه مسیر دهند.

سرهنگ ذاکری منش اضافه کرد: با رعایت موارد ایمنی و توجه به علائم راهنمایی و رانندگی آرزومندیم مسافران تا پایان تعطیلات با صحت و سلامت به مقصد رسیده و از هرگونه خطر و حادثه در امان باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز