خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

در منازل کوچک چگونه افزایش جمعیت داشته باشیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۷۶۷۵

چرا برای رفع مشکلات بیکاری و فقیر مردم تلاش نمی‌کنید

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از طراحان ساخت منازل کم متراژ در کشور، اظهار داشت: آیا واقعا در منازل کم متراژ می‌توان افزایش جمعیت داشت؟

"سیدنصیر حسینی" در گفت و گو با ایلنا از یاسوج گفت: نمی دانم طراحان ساخت منازل کم متراژ چگونه فکر کرده اند اما سئوال ما این است که آیا واقعا در منازل کم متراژ می توان جمعیت را افزایش داد؟

وی با طراح این سئوال که منازل ۸۰ و یا ۵۰ متری چه دردی را دوا می‌کند و در این منازل کوچک چطور افزایش جمعیت داشته باشیم؟ یادآور شد: چرا زمین برای منازل ملی تأمین نمی‌شود؟

امام جمعه یاسوج با تاکید براینکه موانع بر سر راه ساخت طرح مسکن باید در استان کهگیلویه و بویراحمد هرچه سریع‌تر برداشته شود، خاطرنشان کرد: این استان برای مسکن ملی مشکل زمین دارد و پرسنل خدوم نیروی انتظامی و سایر اقشار مختلف در جا‌های دیگر مسکن ندارند.

حسینی گفت: باید به این‌ها زمین داد که مشکل مسکن‌شان‌برطرف شود، این‌ها از جامعه، مردم و زن و فرزندان ما دفاع می‌کنند و وظیفه داریم که مشکل مسکن شان را حل کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نعمات خدادای در این استان، از عملکرد مسوولانی که به این نعمات توجهی نمی‌کنند تا فقر و بیکاری را ریشه کن کنند، انتقاد کرد.

وی با طرح این سئوال که چرا این همه نعمت الهی در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد و این نعمات تاکنون نتوانسته مشکلات فقر و بیکاری را در این استان برطرف کند، یادآور شد: منابعی مثل نفت، گاز ، آب و جنگل در استان ما فراوان است اما این‌ها مشکل اشتغال استان ما را حل نکرده است و متأسفانه فقر و بیکاری دوچندان تر شده است.

امام جمعه یاسوج خطاب به مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیکاری را ببینید، گرانی را ببینید، چرا تلاش نمی‌کنید؟ اینکه بگویید گاز و آب ملی است، فایده‌ای ندارد.

حسینی از مدیران ارشد این استان خواست بنشینند و این موانع را حل کنند چرا که شرایط فقر و بیکاری در استان کهگیلویه و بویراحمد هر روز نگران کننده‌تر می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز