خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

بازداشت شدگان اعتراضات پارسال در کهگیلویه و بویراحمد مورد عفو قرار گرفتند

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۲۹۳۲

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از بازداشت و البته آزادی حدود 400 معترض در اعتراضات و تجمعات سال گذشته این استان خبرداد.

"سیدجواد هاشمی مهر" در گفت و گو با ایلنا از یاسوج گفت: حدود ۴۰۰ معترض در تجمعات و اعتراضات سال گذشته در مناطق مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد بازداشت شدند که همگی مورد عفو قرار گرفتند و به آغوش خانواده برگشتند.

وی تاکید کرد: بسیاری از این افراد هیچ ضدیتی با نظام نداشتند و فقط تحت تأثیر فضای رسانه‌ای دشمنان قرار گرفته بودند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: یکی از کار‌هایی که دشمنان در اعتراضات سال گذشته انجام دادند تحریک قومیتی بود و روی قوم لُر و استان ما نیز برنامه داشتند ولی با هم افزایی و همدلی در استان بخصوص در میان اعضای شورای تأمین، همراهی خوب مردم و رسانه‌ها، این اغتشاشات خنثی شد.

هاشمی مهر با اشاره به اینکه سال گذشته یکی از چالش‌های اساسی و جدی انقلاب و نظام ما ایجاد شد، خاطرنشان کرد: از اول انقلاب تاکنون هیچکدام از برنامه‌های ضدانقلاب به موفقیت نرسیده و در سال گذشته نیز جنگ ترکیبی سختی را علیه نظام شروع کردند، تا جایی که افراد کف خیابان با چهره‌های باز به خیابان می‌آمدند و تصور می‌کردند کار نظام تمام است.

وی گفت: با تدابیر عالمانه رهبری و مدیریت مجموعه دستگاه‌های نظامی و انتظامی، با وجود خسارت‌های مادی و معنوی، به خوبی این جریانات مدیریت شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز