خبرگزاری کار ایران

احیای بیش از ۳۵۰ واحد راکد صنعتی در خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۰۰۶۲

معاون استاندار و دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت خراسان رضوی گفت: طی یکسال گذشته، بیش از ۳۵۰ واحد راکد صنعتی در سطح استان احیا و به چرخه تولید بازگشته اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، احسان یوسفی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های هفته دولت در استان گفت: در هفته دولت ۲۹۱۷ پروژه به بهره برداری و یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال نمایشگاه دستاوردهای دولت به همراه میز خدمت برگزار شده است، گفت: این نمایشگاه طی دو روز امروز و فردا از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۹ در عرصه میدان شهدا ساختمان شمس برگزار می‌شود و مردم می‌توانند بدون واسطه با مدیران و معاونین نهادهای مختلف‌ گفتگو‌ کنند ضمن اینکه درخواست‌هایی که از سوی مردم مطرح می‌شود ثبت و پیگیری خواهد شد. 

یوسفی ادامه داد: اتفاقات خوبی در طی یک سال گذشته در خراسان رضوی رقم خورد بطوریکه احیای بیش از ۳۵۰ واحد راکد رقم خورد و رتبه اول اشتغال خالص در کشور را بدست آوردیم همچنین طی یک سال اخیر هزار کیلومتر روکش آسفالت انجام شد.

معاون استاندار و دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت خراسان رضوی با بیان این مطلب که تا پایان دولت تمام روستاهای استان گاز دار خواهند شد افزود:در طول یک سال گذشته به ۱۶۸ روستا گازرسانی شده است و در حوزه وزارت نیرو ۱۹ هزار و ۵۳ میلیارد تومان پروژه بهره‌برداری یا کلنگ‌زنی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: سه و نیم برابر شدن سرمایه گذاری خارجی در استان خراسان رضوی در دوسال گذشته و رشد ۴۳ درصدی ترانزیت استان در یکسال اخیر، تامین زمین برای ۱۸۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی و افزایش ۳۵۰ مگاواتی تولید برق از دیگر موفقیت‌هایی است که به همت دستگاه‌های مختلف در خراسان رضوی رقم خورده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز