خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار:

پویش نذر آب به حفظ آبخوان دشت قزوین کمک می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۳۷۸۲

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: حفظ آبخوان دشت قزوین یکی از اقداماتی است که با توجه به نشست این دشت در حال انجام است و برای آن طرح‌های مختلفی در حال انجام است که یکی از آن‌ها پویش نذر آب است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، مهدی رجحانی با اعلام این خبر گفت: یکی از دارایی‌های ویژه استان دشت یکپارچه، بزرگ و غنی قزوین است که در کشور بی نظیر است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در این زمینه فرمایشات متعددی داشته‌اند، افزود: بر همین اساس مدیریت استان راه اندازی کمیته احیاء و توسعه پایدار دشت قزوین را در دستور کار قرار داده است.

وی اضافه کرد: این کمیته با نظر خبرگان کشوری و استانی به صورت منسجم شکل گرفته و تدابیری را برای رونق و حفظ دشت اتخاذ خواهد کرد.

این مسئول عنوان کرد: یکی از موضوعات اصلی احیاء و حفظ دشت قزوین و رونق و شکوفایی آن، آب دشت قزوین است که در همین راستا پروژه بزرگ و مهم بازار آب از سال گذشته آغاز شده و اصلاح مدیریت آب و بهره‌وری آن شکل گرفته است.

وی اظهار کرد: در طرح پویش نذر آب که به مناسبت ایام سوگواری اباعبدالله رونمایی شده، می‌تواند در یک رویکرد خیّری به حفظ دشت و منبع حاصلخیز آب منتهی شود.

رجحانی افزود: با اجرای این طرح خیرین آب نذر می‌کنند و بدین وسیله این آب در آبخوان دشت خواهد ماند و از چاه خارج نخواهد شد و به حفظ و احیاء دشت کمک می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز