خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان کرمان خبرداد؛

عاملان فروش ۱۱۵ سکه تقلبی در تله پلیس

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۳۶۲۳

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: اعضای یک باند که ۱۱۵ سکه تقلبی را به طلافروشان فروخته و درصدد فروش شمار دیگری سکه تقلبی بودند، در یک عملیات پلیسی در استان دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا، سردار "ناصر فرشید" در تشریح این خبر افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر فروش تعدادی ربع سکه تقلبی توسط ۲ زن به یک زرگر در بازار طلافروشان کرمان، بلافاصله ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی این استان با حضور فوری در بازار و جست و جوی نامحسوس، این ۲ خانم را در حال فروش سکه های تقلبی شناسایی و دستگیر کردند.

وی ادامه داد: متهمان در تحقیقات تکمیلی به خریداری ۱۳۵ سکه تقلبی از فردی در تهران و فروش ۱۱۵ عدد از آن ها به مردم و طلافروشان در شهر کرمان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه ۲ متهم فروش سکه‌های تقلبی در کرمان ۲۰ عدد ربع سکه تقلبی دیگر کشف و یک مرد میانسال مرتبط با آنان نیز دستگیر شد.

وی با اشاره به شناسایی ۶ شهروند که اقدام به خرید شماری از این سکه‌های تقلبی کرده بودند تصریح کرد: برای این متهمان پرونده قضایی تشکیل و این موضوع فوری به پلیس تهران نیز اعلام شده تا با دستگیری عاملان اصلی تهیه و توزیع سکه های تقلبی از ایراد ضرر و زیان به دیگر هموطنان جلوگیری و با پیگیری های قضایی و انتظامی بعدی نسبت به احقاق حق شکاتی که فریب سکه های تقلبی را خورده اند، اقدام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز