خبرگزاری کار ایران

صبح امروز اتفاق افتاد؛

مهار حریق انبار بزرگ لوازم یدکی بدنه خودرو در حومه مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۳۴۱۸

مدیر منطقه اول عملیات سازمان آتش نشانی مشهد از عملیات آتش نشانان برای مهار حریق انبار بزرگ لوازم یدکی بدنه خودرو در حومه مشهد خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، آتش پاد سوم علی محمدکاظمی مدیر منطقه اول عملیات این سازمان از مهار حریق مهیب یک انبار نگهداری لوازم بدنه خودرو در حومه این شهر با تلاش قریب به ۳۰ آتش نشان از ۸ ایستگاه به همراه ۱۰ دستگاه خودرو سبک و سنگین اطفای حریق خبر داد و گفت: در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر آتش سوزی یک سوله در بزرگراه پیامبر اعظم (ص)، ستاد فرماندهی بلافاصله آتش نشانان ایستگاه‌های ۱۴،۳۰،۱۷،۷،۳۵.۵۳،۳۶،۵۰ را به محل اعلامی در  روستای چاهشک اعزام کرد.

وی اظهارداشت: با حضور آتش نشانان در محل مشخص شد، یک انبار هزار متری نگهداری قطعات یدکی مربوط به بدنه خودرو های سواری دچار حریق شده و آتش در حال گسترش به اطراف بود که آتشنشانان از چندین جهت ضمن مهار آتش سوزی از سرایت آن به منازل مجاور و یک انبار بزرگ مواد غذایی جلوگیری بعمل آوردند.

کاظمی ادامه داد: خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیبی نرسید و علت دقیق وقوع آتش سوزی توسط کارشناسان در دست بررسی است.

این انبار بزرگ علاوه بر اینکه بیمه نبوده، فاقد هرگونه سیستم اعلام و اطفای حریق بوده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز