خبرگزاری کار ایران

۲۶ نفر از عاملان نزاع دسته جمعی در لردگان بازداشت شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۰۹۱۳

فرمانده انتظامی شهرستان لردگان از دستگیری یک قاتل و ۲۶ نفر از عاملان نزاع دسته جمعی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ علی تابش فرد اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‎‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر نزاع دسته جمعی در یکی از روستا‌های شهرستان لردگان، ماموران انتظامی به سرعت به محل اعزام شدند.

وی افزود: افرادی در پی اختلافات قبلی به شدت با یکدیگر درگیر و با قدرت نمایی با سلاح سرد و گرم و اخلال در نظم عمومی موجب ایجاد رعب و وحشت در بین مردم شدند.

سرهنگ تابش فرد بیان کرد: در پی این نزاع تعدادی مجروع و دو نفر کشته کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان لردگان گفت: ماموران با اقدام قاطع و مقتدرانه موفق به کشف ۴ قبضه سلاح شکاری، دستگیری یکی از قاتلان و ۲۶ نفر از عاملان این درگیری شده و آن‌ها را به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی کردند.

وی تصریح کرد: بکارگیری اقدامات فنی و تخصصی و تلاش برای شناسایی و دستگیری عامل قتل دیگر و همدستانش ادامه دارد.

سرهنگ تابش فرد خاطرنشان کرد: پلیس با بر هم زنندگان نظم و امنیت تعارف ندارد و افرادی که نیت‌های پلیدی در سر می‌پرورانند بدانند که پلیس با قاطعیت و جدیت به پشتوانه همکاری آگاهانه شهروندان و حمایت دستگاه قضایی با آنان برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز