خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده انتظامی کل کشور:

مرزهای کشور از امنیت مطلوبی برخوردار است

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۰۱۵۰

جانشین فرمانده انتظامی کل کشور گفت: جمهوری اسلامی و مرزهای مشترک آن با کشورهای همسایه از امنیت مطلوبی برخوردار است.

به گزارش ایلنا، سردار قاسم رضایی روز یکشنبه - یک مرداد ماه - در دیدار با حجت‌الاسلام سیداحمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه شهرستان خرم‌آباد با اشاره به اینکه کشور ایران اسلامی بحول و قوه الهی در امنیت مطلوبی قرار دارد، بیان کرد: بحث مواد مخدر و قاچاق را در مرزهای خشکی و دریایی از جمله جنوب داریم که به امید خداوند متعال با تلاش پلیس و ماموران امنیتی ساماندهی شده و خواهد شد.

جانشین فرمانده انتظامی کل کشور با بیان اینکه در بحث سرقت که مطالبه جدی مردم است به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد، افزود: پیگیری‌های لازم در خصوص قاچاق و خرید و فروش سلاح و مهمات که ایجاد نامنی می‌کند در اولویت کاری کارکنان انتظامی قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: بحث روز که بسیار جدی و مهم است بحث حجاب و عفاف است که به صورت جدی در حال پیگیری و در دستور کار پلیس و دیگر مسئولان قرار دارد.

رضایی یادآور شد: این موضوع در جلسات مکرر با رئیس جمهور و دیگر مسئولان با پیگیرهای لازم در خصوص محله‌های مختلف مد نظر قرار گرفته است.

وی افزود: پلیس با حمایت و پشتیبانی نمایندگان ولی فقیه، علماء و روحانیون و دیگر مسئولان کشور امنیت خوبی در کشور برقرار خواهد کرد.

جانشین فرمانده انتظامی کل کشور گفت: لرستان، استانی ولایی و انقلابی است که با تلاش پلیس در این استان امنیت خوبی برقرار شده البته جای کارهای بیشتری دارد که پلیس در این خصوص از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهد کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز