خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبر داد؛

۳۰ مدرسه توسط خیرین مدرسه‌ساز کرمانشاه در حال ساخت است

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۴۰۶۸

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه گفت: ۳۰ مدرسه توسط خیرین مدرسه‌ساز استان در حال ساخت است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، مرزبان نظری با بیان اینکه هم اکنون کار ساخت ۱۰۳ پروژه دستگاه تعلیم و تربیت شامل پروژه‌های دولتی، خیری و ... در استان در حال انجام است، گفت: ۳۰ پروژه از این پروژه‌ها توسط خیرین مدرسه ساز استان در دست ساخت است.

نظری با اشاره به اهتمام خیرین استان در امر مدرسه‌سازی، گفت: خیرین مدرسه ساز استان کرمانشاه از ابتدای امسال تاکنون ۳۵ میلیارد تومان در امر مدرسه سازی مشارکت داشته‌اند.

مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه افزود: خیرین مدرسه‌ ساز استان کرمانشاه امسال تعهد مشارکت ۵۰ میلیارد تومانی در امر مدرسه سازی داده اند که احتمالا همه این تعهدات را اجرایی خواهند کرد.

وی گفت: خیرین مدرسه ساز استان  در سنوات گذشته ثابت کرده‌اند یا تعهد ساخت مدرسه‌ای را نمی‌دهند، یا اگر تعهدی دادند قطعا به آن عمل می‌کنند.

نظری یادآور شد: خیرین مدرسه ساز استان کرمانشاه در سال گذشته تعهد مشارکت ۵۰ میلیارد تومانی داده بودند که  تعهدات خود را به طور کامل اجرایی کردند.

وی در ادامه اشاره‌ای هم به بالا بودن سرانه فضای آموزشی مجموعه آموزش و پرورش استان کرمانشاه در مقایسه با میانگین کشوری داشت و گفت: در حالیکه سرانه فضای آموزشی مدارس کشور ۵.۲ مترمربع به ازای هر دانش‌آموز است، این عدد در استان کرمانشاه ۶.۴ مترمربع به ازای هر دانش‌آموز است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز