خبرگزاری کار ایران

معاون استانداری لرستان:

توسعه ظرفیت‌های واحدهای فعال از اولویت‌های استان است

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۰۱۰۷

معاون اقتصادی استاندار لرستان توسعه ظرفیت‌های واحدهای فعال را از اولویت‌های استان دانست و بر پیگیری مشکلات واحدهای صنعتی تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، سیروس ابراهیمی در بازدید  از واحدهای اقتصادی استان  ضمن گفتگو با دست‌اندرکاران و مدیران این واحدهای تولیدی از نزدیک در جریان مهمترین مسائل، ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و همچنین مشکلات این واحدهای تولیدی  قرار گرفت.

معاون اقتصادی استاندار لرستان در حاشیه این بازدید با بیان اینکه این واحد تولیدی در خرم‌آباد، طی دو سال گذشته تعطیل بوده است، عنوان کرد: در آذر ماه سال گذشته این واحد به سرمایه‌گذار جدید واگذار شد و در حال حاضر با ۱۰۴ نفر نیرو مشغول به فعالیت است.

ابراهیمی با اشاره به اینکه برای این واحدهای تولیدی سالانه تولید یک میلیون جفت لنت خودروهای سبک پیش‌بینی شده است، عنوان کرد: در دو ماهه نخست سال جاری ۲۳۰هزار جفت لنت خودرو سبک تولید کرده‌اند. 

وی هدف از بازدید را بررسی توسعه فعالیت‌های مجموعه عنوان کرد و افزود: توسعه ظرفیت واحدهای فعال و دارای قابلیت توسعه صادرات از جمله برنامه‌های ما خواهد بود و اقدامات لازم برای توسعه بخش‌های زنجیره‌ای و تولید لنت‌های ماشین‌آلات سنگین در دست بررسی و انجام خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز