خبرگزاری کار ایران

برگزاری جلسه شورای معاونین به ریاست شهردار رشت:

از پیگیری و بررسی وضعیت پل‌های عابرپیاده تا بستن حساب‌های مالی شهرداری رشت

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۹۸۰۷

جلسه شورای معاونین به ریاست شهردار رشت و با هدف پیگیری و تصویب مصوبات و همچنین سیاست‌گذاری‌های کلان امور اجرایی مجموعه مدیریت شهری در سالن جلسات شهرداری برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، جلسه شورای معاونین به ریاست رحیم شوقی شهردار رشت و با حضور معاونان و مدیران مناطق پنجگانه در سالن جلسات شهرداری برگزار شد.

پیگیری و بررسی وضعیت پل‌های عابر پیاده سطح شهر، بستن حساب‌های مالی شهرداری رشت، بررسی نحوه اجرای آسفالت معابر اصلی شهر و محلات و تعیین تکلیف اسناد پروژه‌های عمرانی مناطق به منظور برگزاری فراخوان انتخاب پیمانکار در اسرع وقت و شروع عملیات عمرانی از جمله موضوعات در دستور کار این جلسه بود.

در این جلسه همچنین وضعیت پرونده‌های مرتبط با بند ت تبصره شش قانون بودجه کشور، ساختار منایع انسانی شهرداری رشت و به کارگیری افراد در جایگاه تخصصی بر اساس مدارک تحصیلی و تخصص مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه که با هدف پیگیری و تصویب مصوبات و همچنین سیاست‌گذاری‌های کلان امور اجرایی مجموعه مدیریت شهری برگزار شد هر کدام از معاونت‌ها و مدیران مناطق نیز نسبت به ارائه گزارش عملکرد و بیان نقطه نظرات‌شان در حوزه مسئولیت خود پرداختند و راهکارهای لازم را به منظور رفع موانع و مشکلات ارائه دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز