خبرگزاری کار ایران

شهردار کرمانشاه به ایلنا خبرداد؛

آتش‌سوزی سایت زباله کرمانشاه خسارت جانی نداشت

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۹۶۴۹

شهردار کرمانشاه گفت: آتش‌سوزی سایت زباله کرمانشاه هیچگونه خسارت جانی به دنبال نداشت و خسارت‌های مالی آن نیز جزئی بوده است‌.

نادر نوروزی در گفت‌وگو با ایلنا اظهار کرد: وجود زباله‌های قابل اشتعال و گرمای بالای هوا علت آتش‌سوزی سایت زباله شهر بوده است.

وی افزود: به محض وقوع حریق در ساعت ۱۵:۰۸ عصر امروز _سه‌شنبه سی‌ام خردادماه_ نیروهای آتش‌نشانی با ۱۴ خودرو از ده ایستگاه در محل حادثه حاضر شدند و در همان ساعت‌های ابتدایی آتش مهار شد.

شهردار کرمانشاه خاطرنشان کرد: با مدیریت و حضور به موقع نیروها و ایجاد خاکریز در اطراف محل آتش‌سوزی از گسترش آتش به زمین‌های کشاورزی مجاور جلوگیری شد.

نوروزی اضافه کرد: آتش‌سوزی سایت زباله هیچ‌گونه خسارت جانی به دنبال نداشت و خسارت‌های مالی آن نیز جزئی بوده است.

وی تصریح کرد: علت آتش‌سوزی توسط اکیپ بازرسی فنی آتش‌نشانی در مرکز بازیافت بررسی و به زودی نتایج آن اعلام خواهد شد.

شهردار کرمانشاه گفت: آتش‌سوزی توسط نیروهای شهرداری مهار شد و حضور مسئولان و نیروهای مدیریت بحران استانداری، سرپرست فرمانداری، پالایشگاه نفت و پتروشیمی هنگام وقوع حریق در مرکز بازیافت زباله شهر کرمانشاه قابل تقدیر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز