خبرگزاری کار ایران

معاون صنایع دستی استان:

نمایشگاه و بازارچه صنایع دستی در قزوین برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۵۲۲۲

معاون صنایع‌دستی و هنرهای‌سنتی استان قزوین گفت: به مناسبت هفته صنایع دستی، نمایشگاه‌ها و بازارچه‌های صنایع‌دستی، کارگاه‌های آموزشی برای شاغلین این حوزه و تقدیر از فعالان این عرصه برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، سیدمیثم حصاری با اشاره به روز جهانی صنایع‌دستی گفت: این روز امسال با شعار «صنایع‌دستی، اقتصاد هویت‌بنیان» نامگذاری شده و فرصت مناسبی برای شناخت هرچه بهتر رشته‌های مختلف و هنرمندان این حوزه است که در همین راستا برنامه‌های متعددی برای حمایت و معرفی این هنر- صنعت و تقدیر از فعالان این عرصه پیش‌بینی شده است.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای‌سنتی استان قزوین از برگزاری نمایشگاه سفال و سرامیک با عنوان آوای خاک خبر داد و افزود: نمایشگاه آثار سفالین هنرجویان نرگس سلطان‌پور از هنرمندان فعال عرصه صنایع‌دستی قزوین هم‌زمان با ۲۰ خرداد روز جهانی صنایع‌دستی در نگارخانه مهر حوزه هنری افتتاح می‌شود و به مدت 5 روز تا تاریخ ۲۴ خرداد میزبان بازدیدکنندگان است.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های هفته گرامیداشت صنایع‌دستی ادامه داد: برگزاری آیین تجلیل از هنرمندان و پیشکسوتان این حوزه در سالن اجتماعات خانه داعی، تجلیل از فروشگاه‌های برتر صنایع‌دستی، برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی در اداره‌کل اقتصاد‎‌ و ‌دارایی قزوین و تقدیر از فعالان صنایع‌دستی مستقر در غرفه‌ها و کارگاه‌های مجموعه سعدالسلطنه ازدیگر برنامه‌های این هفته در قزوین به‌شمار می‌روند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز