خبرگزاری کار ایران

معاون دادگستری اردبیل:

مدیران دغدغه مند باید صیانت و حمایت شوند

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۵۱۹۴

معاون رئیس کل دادگستری استان در دیدار مدیرعامل شهرک های صنعتی با انتقاد از عدم مسئولیت پذیری برخی از مدیران، بر ضرورت حمایت و صیانت از مدیران دغدغه مند تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، جلال آفاقی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم رییس کل دادگستری استان در دیدار مدیرعامل شهرک های صنعتی اردبیل با انتقاد از عدم مسئولیت پذیری برخی از مدیران، تضییع حقوق عامه به لحاظ ترک فعل در بخش های مختلف مدیریتی را غیر قابل گذشت و مستحق شدیدترین برخوردهای قانونی دانست.

وی با اظهار اینکه کاهش آسیب های اجتماعی باید دغدغه تمام مدیران باشد، ادامه داد: هر فردی که دغدغه کاهش آسیب های اجتماعی را نداشته باشد، شایستگی مدیریت در هیچ بخشی را ندارد.

این مقام قضایی همچنین ضرورت صیانت و حمایت از مدیران دلسوزبه سرنوشت مردم و جامعه و دغدغه مند را یادآورشده، افزود: دستگاه قضایی به عنوان یکی از متولیان پیشگیری، با جدیت به دنبال شناسایی خاستگاه های جرایم و پیشگیری از آسیب ها است.

وی امر خطیر پیشگیری را امری فراقوه ای دانسته، بر ضرورت مشارکت آحاد مردم و تمام قوا در کاهش آسیب های اجتماعی تاکید کرد.

در این جلسه که با محوریت حمایت های مالی از توسعه ورزش در اردبیل و جلب مشارکت خیرین برای حمایت مالی از ورزشکاران به ویژه نوجوانان و جوانان مناطق کم برخوردار در محل دادگستری برگزار شد، بر ضرورت تشکیل مجمع خیرین ورزشی و جلب مشارکت واحدهای تولیدی به عنوان حامیان ورزشی قهرمانان تاکید شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز